stafferinger
Fra : Thomsen

Dato : 02-04-01 21:54

Jeg mangler staffering på min BMW (hvide striber på sort lak) Hvem kan
hjælpe mig med det rigtige værktøj.
Til gengæld har jeg en skæreplotter og kan lave klistermærker i stort set
alle farver udfra en tegning i f.eks Corel 8.

B. Thomsen

Fra : Jørgen Gerdorf

Dato : 03-04-01 00:00

Thomsen.
Der er flere muligheder.
3M har noget specielt stafferingstape der hedder "Scotchcal Striping Tape"
Type 70201. 3,2mm brede i 12 m længde.
Hvis du ringer til 3M kan de anvise hvem der forhandler denne
stafferingstape.
Og så er der "Motorrad Stemler" i Tyskland, som forhandler dele og tilbehør
til klassiske tyske MC'er (incl. BMW).
de fører en dobbeltstribet stafferingstape (hhv. 3mm og 1,5mm, med 4mm
afstand) til ca. DM 25,10 for 10 meter (excl. forsendelse).
Se "Motorrad Stemler's" webside på adressen
http://www.motorrad-stemler.de/ og download deres tilvehørskatalog på
adressen http://www.motorrad-stemler.de/dcenter/down8.htm.
Til slut er der en tysk hjemmeside, hvor en fyr fortæller hvorledes han har
lavet stafferinger og i del 2 fortæller en af hans venner hvad han anbefaler:
http://kalte.haen.de/kalte.nase/motorrad/oldies/linieren.htm

Med venlig hilsen
Jørgen Gerdorf

DKW RT250/2, 1955