Japanske skrift tegn
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 08-12-00 17:25

Halløjsa

Er der nogen der ligger inde med nogle japanske skrift tegn, som kan
åbnes i Photoshop ?

Eventuelt et site, hvor tilsvarende kan download.

--
Ciao Jesper

Fra : N/A

Dato : 09-12-00 17:08

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 09-12-00 17:08

Michael Holm <ki-aikidoRemove@email.dkRemove> wrote:

> Hej Jesper,
> På http://www.animanga.nu/morris/nuku/ kan du downloade Nuku, en
> japansk hiragana/katakana tutor. Herfra kan du kopier/sætte ind.
> fedt lille program.
> mvh
> michael

Hej Michael

jeg har hentet programmet. Flotte tegn, men hvirdan copy/paster du dem
ind i fx. Illustrator eller Photoshop ?
--
Ciao Jesper

Fra : Mac

Dato : 09-12-00 17:16

Æble+shift+4 er altid en mulighed. Du kan derefter importere det skærmdump
du har udvalgt med cursoren i Illustrator.

Med Venlig Hilsen

Simon T