Asus V9560 GeforceFX 5600 laver grafikfejl
Fra : Daniel Jespersen

Dato : 21-07-03 19:19

Hej NG

Jeg har netop købt dette grafikkort, men den laver desværre mange
grafikfejl. I Mafia laver den nogle enkelte, mens i GTA Vice City laver den
en del. Dette er ikke acceptabelt.
Selve grafikchippen ligger på omkring 56-60 grader. Temperaturen i
kabinettet (bundkort temp.) ligger på 40 grader ved hård belastning, CPU
ligger på 32 ved hårdbelastning, så det kan vel ikke være et varme problem?

Jeg kører de nyeste Nvidia drivere, jeg har dog prøvet med de drivere der
fulgte med, men det gik helt galt.

Min computer:

Intel P4-C 2,4 GHz
Asus P4P800 Deluxe
2x kingston DDR Ram
osv.

Jeg har lagt et screenshoot af GTA3 Vice City i dk.binaer med MSG ID:
news:3f1c2d1b$0$32496$edfadb0f@dread16.news.tele.dk , så i kan se hvad jeg
mener.

Hvis det er defekt, tror jeg bare jeg vil have et andet grafikkort, da jeg
har jeg hørt så meget dårligt om GeForceFX, kan et Geforce 4 anbefales i
stedet for?

På forhånd tak!

Daniel Jespersen

Fra : jepe17

Dato : 06-10-03 09:41

Hej Daniel

Jeg har lige købt samme grafikkort og har også haft problemer med det.
Men jeg løste mit problem ved at lægge en crack ind fra megagames. Det
skal være version 1.1. Derefter har mit problem været løst.

Hilsen Jesper

http://www.kandu.dk/

Fra : Daniel Jespersen

Dato : 07-10-03 15:48

Hej Jepe17

> Jeg har lige købt samme grafikkort og har også haft problemer med det.
> Men jeg løste mit problem ved at lægge en crack ind fra megagames. Det
> skal være version 1.1. Derefter har mit problem været løst.

Det hjalp sørme!

Tak for hjælpen ;)

Mvh

Daniel