Træterrasse, genopslag:
Fra : Bo

Dato : 21-07-03 17:08

Hej alle,

Vi skal til at bygge en træterrasse.
Er der nogen som har gode/dårlige erfaringer som vi kan få glæde af?
Evt. billeder har også interesse.
Vi har alle brædderne som er 30 mm tykke nordmandsgranbrædder (vokset
langsomt så de er OK) af egen avl.
De er 4,3 m lange og det er ca. bredden på terrassen. Den måler 5 m på den
anden led.
Det vi søger inspiration til er sådan noget som gør terrassen mere unik end
bare nogle brædder oven på et par strøer.
Terrassen er/skal hæves ca. 1 m over terræn.

MVH

Bo

Fra : stig54

Dato : 21-07-03 18:15

"Bo" skrev d. 21-07-03 17:08 dette indlæg :
> [...]
unik end
> bare nogle brædder oven på et par strøer.
> Terrassen er/skal hæves ca. 1 m over terræn.

Prøv at kigge på denne hjemmeside
http://www.lundonline.dk/terrasse/

Du kan også gå ind på Silan´s hjemmeside der er også gode ideer

http://www.kandu.dk/

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 21-07-03 22:53

Bo skrev:
> Vi skal til at bygge en træterrasse.

Genopslag.....?

Den "gamle" tråd kører da stadigvæk

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk
*Det falder mig svært, at opfatte anonyme Usenet skribenter seriøst*

Fra : Bo

Dato : 22-07-03 05:59

Ja men den var ved at dø i ideer til dk.binarer.

Så jeg foreslår at den med rigtige ideer fortsætter her.

OK?

MVH

Bo

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 04-08-03 12:29

Bo skrev:
> "Søren C. Fischer" <scf@image.dk> wrote in message

> Ja men den var ved at dø i ideer til dk.binarer.
>
> Så jeg foreslår at den med rigtige ideer fortsætter her.
>
> OK?

Tjoo....
Underlig ide IMHO, men det er nok bare mig...

Btw, er du ikke rar at svare under det tidligere indlæg, og klippe det
fra som du ikke kommenterer ? Læs evt. mere her:

--

Fra : DJ Bobo

Dato : 06-08-03 21:24

On Mon, 21 Jul 2003 18:07:39 +0200, "Bo" <josimebo@privat.dk> wrote:

>Er der nogen som har gode/dårlige erfaringer som vi kan få glæde af?
>Evt. billeder har også interesse.

I det nyeste nummer af "Gør det selv bladet" er detaljeret visr,
hvorledes man bygger en træterrasse!

/Mogens

Fra : HWS

Dato : 29-03-04 19:31

> [...]
unik end
> bare nogle brædder oven på et par strøer.
> Terrassen er/skal hæves ca. 1 m over terræn.

Hej Bo

Du kan se her hvordan jeg byggede min træterasse.
http://werth.mobilixnet.dk/Terrasse.htm

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 30-03-04 10:51

<snip>
> Hej Bo
>
> Du kan se her hvordan jeg byggede min træterasse.
> http://werth.mobilixnet.dk/Terrasse.htm
<snip>
Tager jeg helt fejl hvis jeg antager at du bare har lagt den på fliserne?
Har du ingen tagpap under, til at forhindre fugt i at trænge op i strøerne?
Hvad gør du hvis den sætter sig?
Jeg byggede min på en lidt anden måde, du kan se det på:
www.countryfan.dk under "GørDetSelv-hjørnet" ==> "Terrasse"

Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This mail was scanned by Norton Antivirus 2003®