Deling af Outlook XP
Fra : Thomas Frandzen

Dato : 21-07-03 17:07

Halløjsa allesammen..

Jeg har en stationær maskine som kører XP Prof. og en bærbar som kører XP
Home. På den stationære er der installeret Office XP, på den bærbare kun
Works. Jeg ville gerne kunne køre min Outlook XP på den bærbare også, og har
hørt at man kan bruge den som fjernskrivebord, men jeg er ikke helt skarp på
opsætningen.. Hvorledes gør jeg det? Jeg har i forvejen sat dem op, så den
bærbare deler nogle af filerne på den stationære, men
fjernskrivebordsopsætningen synes ikke at være helt så nem..

På forhånd tak.

-Thomas
http://www.fzc.dk/thomas/