spgm. ang. spam...
Fra : J.F.K

Dato : 21-07-03 16:38

Jeg får en del uønsket mail (spam) for tiden
Men hvordan kan det lade sig gøre at afsenderen har min egen e-mail-adr. ?
Så kan jo ikke tilføje den til blokerede afsendere, uden at det også går ud
over mine egne mails.
Hvad kan man gøre ved dette?

--

mvh. John

"Unfortunately, no one can be told what the Matrix is.
You have to see it for yourself"

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-07-03 16:53

J.F.K skrev:

>Men hvordan kan det lade sig gøre at afsenderen har min egen e-mail-adr. ?
>Så kan jo ikke tilføje den til blokerede afsendere, uden at det også går ud
>over mine egne mails.

Sender du mange mails til dig selv?

--
Bertel

Fra : J.F.K

Dato : 21-07-03 19:15

Ja, fx. fra mit arbejde, hvis jeg støder på nogle gode artikler !?

--

?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-07-03 21:38

J.F.K skrev:

>Ja, fx. fra mit arbejde, hvis jeg støder på nogle gode artikler !?

Du havde vel ikke planer om at blokere for din arbejdsadresse?

--
Bertel

Fra : Palle Jensen

Dato : 22-07-03 22:19

Bertel Lund Hansen wrote in

> Du havde vel ikke planer om at blokere for din arbejdsadresse?

Kunne være han brugte sin private webmail = samme adresse

--
Palle Jensen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-07-03 01:05

In dk.edb.internet.software.mail+news, J.F.K <jfk006@hotmail.com>
says...
> Hvad kan man gøre ved dette?

Installere SpamPal. Skulle eftersigende være en Windows-standalone-
udgave af SpamAssassin.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen