Homer til Hulk
Fra : sniper_Nolight

Dato : 21-07-03 15:31

http://film.msn.dk/pgs/docs/newsItem_dk.asp?icn=69120&ci=183
ifølge den artikel skulle der komme et afsnit af simpsons i 2004 hvor hvor
Homer bliver Hulk lignende, men jeg er da ret sikker på jeg så et afsnit den
anden dag hvor han bliver hidsig og ryger ned i noget grøn maling og så
ligner Hulk på 3+ - har I ikke set det?

--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Silver

Dato : 21-07-03 15:55

> [...]
den
> anden dag hvor han bliver hidsig og ryger ned i noget grøn maling og så

Jup husker godt afsnittet hvor han smadrer sig igennem stakittet mellem hans
og Flander's hjem. Kan være de vil lave lidt mere ud af det og fået flere
ideer til hans rampage hehe.

Mvh
Silver

Fra : zcully

Dato : 21-07-03 16:18

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in message
> [...]
den
> anden dag hvor han bliver hidsig og ryger ned i noget grøn maling og så

Jo det må være det her afsnit du tænker på:
http://www.thesimpsons.com/episode_guide/1318.htm

/Zcully

Fra : sniper_Nolight

Dato : 22-07-03 08:42

> Jo det må være det her afsnit du tænker på:
> http://www.thesimpsons.com/episode_guide/1318.htm

jep - angry dad - der var den

Fra : Taba

Dato : 21-07-03 20:16

Hehe, da jeg så dit indlæg tænkte jeg straks på at Hulk er blevet udskiftet
med Hektor i Eric Banas rolleliste i filmen Troy (Troja på dansk,
http://us.imdb.com/Title?0332452 ) som (jo) er skrevet af Homer

/Taba

PS: Hold Kæft jeg glæder mig den film er færdig.... Brad Pitt, Eric Bana,
Sean Bean, Peter O'Toole og instruktion af Wolfgang "Das Boot" Petersen og
et manuskript med en alder på ca. 2700 år af Homer, kan det overhovedet ende
galt? Nej, vel

Fra : Madmanden

Dato : 22-07-03 09:08

Taba wrote:
> Hehe, da jeg så dit indlæg tænkte jeg straks på at Hulk er blevet
> udskiftet med Hektor i Eric Banas rolleliste i filmen Troy (Troja på
> [...]

Hehe ja, det var jo en mulighed. ;)

Mvh.
Christian