Det er faktisk sådan at posten overtager ansvaret for forsendelsen, idet
thansen udlevere varen til posten, og dermed er postdk rent faktisk
ansvarlig for eventuelle erstatningskrav under transporten.. Thansen stiller
bare den service at de nok skal tage sig af erstatningskravet til postdk...
Den eventuelle returopkrævning du har betalt er jeg overbevist om at du
sagtens kan få refunderet.. Hvis du får yderligere problemer er du mere end
velkommen til at kontakte mig på bje@thansen.dk , så finder vi en løsning på
problemet..
--
Venlig Hilsen
- Brian Søgård Jensen
"Floatin" <pokkersosse6@hotmail.com> wrote in message
news:3f1bd02c$0$24728$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Jeg havde en revne i min forlygte og bestilte derfor en ny hos
>
www.thansen.dk
>
> De sendte mig en og den var D O A
>
> Retur jeg betaler porto
>
> De sender en ny FORSIGTIGT
>
> Den var D O A
>
> Det er snart en dyr lygte, men bør post DK betale returportoen eller hvad?
>
> Skal de betale en ny lygte?
>
> Eller er det der forsigtighedsgejl de så gerne vil sælge en bare fis, og
> uden reelt indhold - altså når jeg går ned med pakken kan jeg så kræve at
de
> betaler returporto eller hvad nu den var sendt forsigtigt.
>
>