Problem med keytool-certifikat med Netscap~
Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 21-07-03 12:04

Jeg har et problem med en applikation jeg arbejder på, nemlig at
Netscape 4 under Unix ikke vil acceptere det certifikat jeg selv har
lavet med "keytool". Certifikatet spises fint af IE, Mozilla, Camino,
og Safari (som er hvad jeg har testet med for nyligt).

Fejlen er

The security library has encounted an improperly formatted
DER-encoded message.

Jeg har brugt linien:

keytool -genkey -alias scandiatransplant -keyalg RSA -storepass xxx
-keypass xxx -validity 360 -dname 'CN=localhost, OU=xxx@xxx.dk,
O=Scandiatransplant, L=AArhus, S=DK, C=DK'

til at generere krapylet med.

Lidt googlen rundt gjorde mig ikke klogere. Er der nogen der har en
god ide?
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk/ravn