Isolering af gulv i skur
Fra : Kirsten Grøndahl

Dato : 21-07-03 11:16

Hej gruppe.

Vi vil gerne isolere vores nybyggede træskur. Vi har lavet rotteafskærmning
med eternitplader langs siderne. Hvordan isolerer man gulvet? Forslag til
isolering af væg og tag modtages også gerne.

Fra : stig54

Dato : 21-07-03 12:36

"Kirsten Grøndahl" skrev d. 21-07-03 11:16 dette indlæg :
> [...]
til
> isolering af væg og tag modtages også gerne.

Jeg havde gravet 20-30 cm ned og lagt leca og støbt ovenpå.
Indvendig isolering klares med en opribning og glasuld og plader udenpå.
Ligeledes loftet.

http://www.kandu.dk/

Fra : Philip Oest Møller

Dato : 21-07-03 20:37

> Vi vil gerne isolere vores nybyggede træskur. Vi har lavet
rotteafskærmning
> med eternitplader langs siderne. Hvordan isolerer man gulvet? Forslag til
> isolering af væg og tag modtages også gerne.

Du kan grave ud og ligge flamingo, stenuld eller glasuld direkte på jorden.
Og støbe oven på.

Se mere her:
http://www.sundolitt.dk/default.asp?pageid=16
http://www.isover.dk/default.asp?id=18
http://www.rockwool.dk/

Med træ hilsen

Philip Oest Møller

"Man skal kun bekymre sig om nøjagtigheder,

Unøjagtighederne kommer af sig selv"