Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Mamiya ZM Quartz prisvurdering
Fra : Qrt Winding

Dato : 21-07-03 10:08

Hej NG

Jeg er gennem arv blevet ejer af 2 stk Mamiya ZM Quartz spejlreflekskameraer
med
diverse optik og tilbehør. Da jeg ikke er interesseret i foto vil jeg prøve
at sælge.
Men da jeg som sagt ikke er interesseret i foto, ved jeg heller ikke hvad
det er værd.
Så var det jeg tænkte at her i gruppen, var der jo nok et par stykker der
kunne hjælpe
mig med at give en prisvurdering.

Grejet er fejlfri, men man kan godt se at det har været brugt (ikke
mishandlet)

"Pakken" indeholder:

2 stk Mamiya ZM Quartz (fra omkring 1982)
1 stk Mamiya Motorstyring (sidewinder?)
1 stk Mamiya Sekor E 1:2.8 f = 28 mm Ø49
1 stk Mamiya Sekor E 1:2.8 f = 135 mm Ø52
1 stk Mamiya Sekor E 1:1.7 50mm
1 stk Tamron 1:3.8-4 70-210mm Ø58
1 stk Flash Tumax 320TFZ

Diverse:

1 stk Hama makrolinse 1 M52 (0,5-1m) (nypris 158,-)
1 stk Hama makrolinse 2 M52 (0,33-0,5m) (nypris 158,-)
1 stk Haze linse 58mm (UV)
1 stk ? linse B+W 58 ES 040 4x
1 stk Kenlock linse 49mm UV (ridset) (inkl. wide angel hood)
1 stk Nikon HR-4 Skylight 1A (LA+10) M52 (19) (ridset)
1 stk Kenlock "Kamerahåndholder" med udløser i håndtaget
1 stk Tamron plastik "hood"
1 stk Minolta rem (2 pladser til ekstra filmruller)
1 stk rem
1 stk Fotima kamera taske (plads til det hele)

Hvad kan jeg forvente at få for denne "pakke"?

--
Med Venlig Hilsen/Best Regards
Qrt Winding

Fra : max

Dato : 21-07-03 10:20

Du får nok bedre respons i "dk.marked.privat.foto".. -max-

Fra : Qrt Winding

Dato : 21-07-03 10:37

"max" <ma22x@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Du får nok bedre respons i "dk.marked.privat.foto".. -max-

Måske, men jeg har jo ikke sat det til salg endnu, ønskede bare en
vurdering.
Derfor gik valget på fritid.foto, da jeg forventer at fotointeresserede også
har
en fornemmelse for, hvad fotoudstyr koster.

Men hvis der ikke kommer noget respons, vil jeg da også prøve dit forslag.
:)

MVH
Qrt

Fra : max

Dato : 21-07-03 10:45

> [...]
> en fornemmelse for, hvad fotoudstyr koster.
>
> Men hvis der ikke kommer noget respons, vil jeg da også prøve dit forslag.

Hmm.. ;o(-max-