Outlook vil ikke "adde" mailbox
Fra : taste@image.dk

Dato : 02-04-01 21:17

Hejsa

Jeg har et underligt problem med Outlook 2000 imod en Exchange 2000
server, på nogle af klienterne er det ikke muligt at tilføje flere
mailboxe, på en anden maskine kan samme bruger godt få lov til det.

Hvad findes der af muligheder for at fejlfinde, og er der andre der
har prøvet det samme?
--
Venligst

taste@image.dk

Fra : Arne Eckmann

Dato : 03-04-01 08:33

<taste@image.dk> skrev derfor:

> Hvad findes der af muligheder for at fejlfinde, og er der andre der
> har prøvet det samme?

På Hjælp gardinmenuen findes funktionen "Find og ret fejl"

mvh
Arne

Fra : taste@image.dk

Dato : 03-04-01 21:04

Tak, og god ide, desværre hjalp det ikke.
Andre ideer?

Fra : Arne Eckmann

Dato : 04-04-01 04:12

<taste@image.dk> skrev:

> Andre ideer?

Nej, egentlig ikke ...

Hvad mener du forresten med "adde" mailbox ?

Tænker du der på Post (Exchange) profiler ?

med venlig hilsen
Arne

Fra : taste@image.dk

Dato : 07-04-01 20:51

Det er op imod en exchange server, hvor man som bruger har adgang til
flere postkasser/mailboxe, disse kan så tilføjes, inde under
serviceprogrammet Post.
-Og mysteriet er stadig ikke løst...

Fra : Karl Otto Sostack

Dato : 09-04-01 07:12

I Outlook:
funktioner, serviceprogrammer, exchangeserver egenskaber avanceret.
her er det muligt at "Åbne yderligere mailboxe".

m.v.h. Karl Otto

Fra : Arne Eckmann

Dato : 09-04-01 13:28

<taste@image.dk> skrev:

> Det er op imod en exchange server, hvor man som bruger har adgang til
> flere postkasser/mailboxe, disse kan så tilføjes, inde under
> serviceprogrammet Post.
> -Og mysteriet er stadig ikke løst...

Okay, så er jeg med på, hvad du mente. Men,
det ændrer naturligvis ikke ved, at du stadig
har problemet.

Når en reparation ikke har kunnet afhjælpe
problemet, er der vel næsten ingen vej udenom,
at prøve helt at afinstallere Outlook og derefter
at installere igen.

mvh
Arne