trackdays ?
Fra : Poul Bekker-Hansen

Dato : 02-04-01 21:07

Er der ikke flere trackdays eller skal man kende nogen for at få indbydelsen
?

Jeg har hørt om :
Vandel RR Fyn
Nice'n easy i Frankrig
Knutstorp i juni med SportsMC
på djursland i Maj, med mc bavlehjulet (kun for indregistrede maskiner
????)

Poul B-H

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 02-04-01 21:09

"Poul Bekker-Hansen" <pbekkerh@post6.tele.dk> skrev
> Er der ikke flere trackdays eller skal man kende nogen for at få
indbydelsen

Sports-mc har netop offentliggjort nogle flere dato'er på deres
hjemmeside.

--
Susanne

Fra : steen madsen

Dato : 04-04-01 22:19

"Poul Bekker-Hansen" <pbekkerh@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Er der ikke flere trackdays eller skal man kende nogen for at få
> [...]
nice n´easy har på knudstorp d 21/5 og 27/8 . der er også er på mantorp d.
7-8/7
mvh steen

Fra : origo@earthling.net

Dato : 04-04-01 22:37

"steen madsen" <cbr600@tv.dk> wrote in message
> nice n´easy har på knudstorp d 21/5 og 27/8 . der er også er på mantorp d.
> 7-8/7

Det er også et arrangement på Oschersleben i Tyskland den 28/5. Pris DM250.
Har ikke navn på arrangør her, men hvis noen er interessert så send en mail.
Jeg booket plass i dag, og da var det stadig noen få plasser tilbake.

Mere info om banen her:
http://www.motopark.de/inhalt/motopark/rennstrecke/index.htm

JS