Hvad gør man med gamle mobilos?
Fra : Knud Berggreen

Dato : 20-07-03 10:54

Når man køber en ny mobiltelefon, så ligger man jo inde med
en gammel ubenyttet, og efterhånden bliver det jo til flere
og flere....

Hvad gør man med sådanne?
Jeg syntes det er lidt fråds (og forurening?) at smide den i
affaldsspanden...

Mvh
Knud

Fra : BorreBoy

Dato : 20-07-03 11:12

Sælg den på www.qxl.dk

Fra : Søren Blom

Dato : 20-07-03 12:32

"BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk> skrev i

Du må heller ikke bare smide en mobiltelefon i skraldespanden. Hvis du ikke
kan sælge den, så aflevere den samme sted som du aflevere brugte batterier.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Per Jensen

Dato : 20-07-03 13:22

[SNIP]
> Hvad gør man med sådanne?
> Jeg syntes det er lidt fråds (og forurening?) at smide den i
> affaldsspanden...
>
> Mvh
> Knud

Hej Knud!

Jeg samler på telefoner, og alt er velkomment - både defekte og fungerende
telefoner. har planer om at oprette et privat mobil-telefon museum en dag.
jeg har gennem tiderne fået mange defekte telefoner, som så er sat i stand,
og kan bruges den dag i dag (sidst en Ericsson GF198 som fik nye
batt-celler)

Hvis der er nogen herinde der vil af med nogle telefoner, så send en mail
til mailNOSPAM@zapro.dk så kan vi snakke om det...

MVH, Per

Fra : michael P.

Dato : 20-07-03 16:38

Du skal være mere end velkommen til at sende dem til mig.
Jeg betaler selvfølgelig portoen (og måske en hund eller to)

Mvh
Michael Pedersen
Odensevej 7
5600 Faaborg
2073 4530

Fra : Claus Smith

Dato : 20-07-03 16:55

Hej Knud.

Du må da gerne sende mig en mail med hvilke telefoner som du har liggende i
skuffen, da jeg muligvis godt kunne bruge en ekstra mobil.

Claus Smith

Fra : Knud Berggreen

Dato : 21-07-03 19:02

On Sun, 20 Jul 2003 17:54:37 +0200, "Claus Smith"
<pigefotografen@pigefotografen.dk> wrote:

>Du må da gerne sende mig en mail med hvilke telefoner som du har liggende i
>skuffen, da jeg muligvis godt kunne bruge en ekstra mobil.

Tak for svarene. Imellemtiden har min søn meldt sig da han
vil eksperimentere med noget mobilt styring.

/Knud