læderdragt Tyskland
Fra : djernis.andersen

Dato : 02-04-01 21:05

Jeg har hørt at der i Hamburg findes en forhandler der sælger 2 sort. mc tøj
sidste års model osv.
Er der nogen der har adressen ? Jeg søger ligeledes internet adresser på
Luis Hien gerike osv.

mvh

Tommy

Fra : m.grewy

Dato : 02-04-01 21:27

http://www.louis.de/

Fra : brian jensen

Dato : 03-04-01 06:06

> tøj

> lavet i pakistan men de skulle være i orden
> www.mconline.dk

gsxr brian

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 03-04-01 07:58

heingericke

ca 1000dm for en lækker dragt

Lasse
CBR1000f & Karin

Fra : Armand

Dato : 04-04-01 01:00

brian jensen <b.z@vip.cybercity.dk> skrev i en

Men ligner for det meste også noget derovre fra!
Kun på Jamaica vil jeg tro at man har ringere farvesans

--
Armand.

Fra : Rune Larsen

Dato : 04-04-01 08:51

> Men ligner for det meste også noget derovre fra!
> Kun på Jamaica vil jeg tro at man har ringere farvesans

*ROFL!

Cool runnings!

/Rune

Fra : Poul Bekker-Hansen

Dato : 04-04-01 19:51

Jamen holder de ? Når man rutcher derudaf er man nok ligeglad med farven.

Poul B-H

Fra : Armand

Dato : 05-04-01 04:08

Poul Bekker-Hansen <pbekkerh@post6.tele.dk> skrev i en
> Jamen holder de ? Når man rutcher derudaf er man nok ligeglad med
farven.

Tjaeh :-/

De er vel "gode nok" lædermæssigt.
Men er de syet med solide ombukkede syninger (således at tråden ikke er
synlig - og derved slidbar), og har de ordentlige stød-absorbere ved de
primære "hjørner" ??

--
Armand.

Fra : Morten Dahl

Dato : 05-04-01 07:13

> [...]
> Men er de syet med solide ombukkede syninger (således at tråden ikke er
> synlig - og derved slidbar), og har de ordentlige stød-absorbere ved de

Kim du kan selv vurdere når jeg kigger ned næste gang. Jeg får på tirsdag en
af deres modeller. Vi kunne jo evt låne Mads L. den til første træning !! Så
får vi da testet holdbarhed desuden er den i CTD farver..

Ellers køb Hein-Gericke ProSport de er sku lækre..

-
Morten Dahl

Fra : Armand

Dato : 06-04-01 00:43

Morten Dahl <psyco_dpu@get2net.dk> skrev i en

> Kim du kan selv vurdere når jeg kigger ned næste gang.

OK!

à pros pos!
Vi er slået igang!!

--
Armand.

Fra : Morten Dahl

Dato : 06-04-01 07:15

> Morten Dahl <psyco_dpu@get2net.dk> skrev i en

> OK!
>
> à pros pos!
> Vi er slået igang!!

Ja i mandags, var egentlig på vej derned, men så dukkede Jacob og nogle
andre op og beordrede "ræs rundt i vejle ådal" tur, og eftersom jeg havde
den her forårskriller i maven(og andre steder ja så stod den sku på ræs.

Men på mandag har du en permanent flagmand..bare sig hvornår i starter og så
skal jeg være der...

-
Dahl

Fra : Armand

Dato : 06-04-01 11:02

> Men på mandag har du en permanent flagmand..bare sig hvornår i starter
og
> så skal jeg være der...

Atten - nul - nul &nul *dut* !

Og hjælp modtages med glæde; men jeg vil være gladest for bindende
løfter fra gang til gang!
Det er dobbelt stressende at skulle have en ukendt faktor á "kommer
vistnok" med i beregningen af aftenens flag-job :-/

--
Armand.