Billed beskeder - et par ?
Fra : scanboat.com

Dato : 19-07-03 20:20

Kan man sende et billede fra en biltlf. til en emailadresse ?

Hvis JA - Hvilken størrelse vil det have og kvalitet - ?

Hvis det er muligt at sende til en emailadresse -

Er der så en venlig sjæl der vil sende mig et billede - motiv ligegyldigt -
helst taget ved normalt/dagslys - så jeg ved selvsyn kan se hvordan det
tager sig ud. email: test_foto@boat4you.dk -

på forhånd mange tak

scanboat.com / per krabbe

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 20-07-03 02:15

Jeg vil sende dig et i morgen sødag fra min Nokia 7650.
Så kan du selv chekke kvaliteten ud.

Steven

--
Motorola Flare, Nokia 2110i, Alcatel One Touch Easy HF, Alcatel One Touch
Com, Nokia 9000, Nokia 9110 og nu Nokia 7650.

Fra : scanboat.com

Dato : 20-07-03 09:15

Jeg takker - !

per krabbe