Spil som gave til 9 årig???
Fra : Mr bob

Dato : 20-07-03 00:55

Jeg skal have fat i nogle spil til en 9 årig, i fødselsdagsgave.....
Men hvilke nye spil vil i tro vil være gode for ham??
han har alle command and conquer spillene, og kan også godt lide bil spil,
men det er ikke et absolut krav at det skal være i denne/disse genrer!

Hvilke vil i foreslå??? jeg har nemlig ingen forstand på dette!

på forhånd tak Mr Bob

p.s. det er selfølgelig til PC!

Fra : Bente Bent

Dato : 20-07-03 09:42

Jeg kan varmt anbefale "Age Of Mytholegy" det har mi datter på 12 spillet
siden det udkom.

ELM

Fra : Per Nielsen

Dato : 20-07-03 09:59

Hvis det skal være noget i stil med Command & Conquer serien, ser Blitzkrieg
ud til at være noget af det rigtige. Her slipper man for resourcedelen, og
kan i stedet koncentrere sig om hvordan man bedst får løst opgaverne. Du kan
downloade en demo bl.a. her:

http://www.avault.com/pcrl/demo_temp.asp?game=blitzkrieg

96.5MB.

Du kan finde et review med screenshots her:

http://www.avault.com/reviews/review_temp.asp?game=blitzkrg

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 20-07-03 10:08

"Mr bob" <MrbobREMOVE@kc-frugt.dk> wrote in message
> [...]
> men det er ikke et absolut krav at det skal være i denne/disse genrer!
>
> Hvilke vil i foreslå??? jeg har nemlig ingen forstand på dette!

Hvis han er vild med alle C&C spillene, ku det være han sku prøve Warcraft 3
(hvor der ligeledes også er kommet en expansion pack til) Det er utrolig god
RTS, dog er forskellen jo de urealistiske fantasy figurer og så er der
problemerne med upgrades som nogle finder irreterende. Men det mener jeg da
også der er kommet en del af i C&C Generals (altså upgrades) så måske det er
et forslag?

Mvh. Martin

Fra : /Ole

Dato : 20-07-03 11:27

Need For Speed Hor Persuite 2

/Ole

Fra : Morten Jensen

Dato : 20-07-03 11:58

"/Ole" <ole_ryoFJERN@DETTEstofanet.dk> wrote in message
> Need For Speed Hor Persuite 2

...hmm....."hor" til en 9 årig....??? måske skulle han starte med "hot"
(hvilket jo egentligt er slemt nok!!!)

Morten