Evil islands
Fra : Laage

Dato : 19-07-03 20:29

Hej jeg har et par spørgsmål
1. Er der nogen der ved hvordan jeg kan lave sådan i Winzip at jeg kan blive
til f.eks en orc eller Gobling? eller kan de sige mig et sted jeg kan finde
en fil der gør at jeg kan være det?
2. Der er nogle baner når jeg spiller på nettet som f.eks hedder ogre. Ved i
om der er en side hvor man kan downloade nogle baner?
3. Hvordan laver jeg selv en opgave (Quest) man skal gå ud på?
4. Jeg har downloadet sådan et fil som hedder noget med tools. Der stå
hvordan man for det til at hvirke men når jeg laver det om som jeg vil lave
om f.eks 300 hp til en orc og gør make database og går ind i spillet er der
ikke sket en disse. Hvorfor?
5. Er der et spil der ligner Evil islands meget? jeg mener ikke lige som
diablo hvor man bare slagter løs men et spil hvor et enkelt uhyre kan være
svært

Mange tak for hjælpen. Laage