Rocky
Fra : Lars Haugaard

Dato : 19-07-03 21:53

Da jeg specielt leder efter "pakker" til min DVD samling kunne jeg godt
tænke mig at få fat i alle rocky filmene i en box. Er der lavet det?

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 19-07-03 22:24

Således skrev "Lars Haugaard" <larshaugaard@thelounge.dk> i
dk.kultur.film Sat, 19 Jul 2003 22:52:37 +0200:

>Da jeg specielt leder efter "pakker" til min DVD samling kunne jeg godt
>tænke mig at få fat i alle rocky filmene i en box. Er der lavet det?

Der findes et, men både dvdoo.dk og blackstar.co.uk melder det udgået
fra producenten.

Du kan finde den i Australien i en reg. 2+4-version med danske
undertekster til $AU 100,- med porto.

<http://www.ezydvd.com.au/item.zml/3281/id=Zh5Am:L5kUi>

Knud
--