Vurderinger
Fra : Uffe Jørgensen

Dato : 20-07-03 21:25

Er alle klar over, at man gå ind på www.toldskat.dk , motor, vurderinger og
se tidligere vurdering og afgift på en bestemt model!

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 20-07-03 22:29

> Er alle klar over, at man gå ind på www.toldskat.dk , motor, vurderinger
og
> se tidligere vurdering og afgift på en bestemt model!

Jeg er

Fra : Brian

Dato : 20-07-03 22:33

"Henrik Steen Larsen" <slet.hsl.@code12.dk> skrev i en meddelelse
> og
>
> Jeg er

Herligt. Jeg kan se min Honda-Pige skal have 0 døre.
Pyyyhaaa.. så mangler det da ikke :)

BRian

Fra : Moller

Dato : 20-07-03 22:55

> Herligt. Jeg kan se min Honda-Pige skal have 0 døre.
> Pyyyhaaa.. så mangler det da ikke :)

*LOL* ja, jeg tjekkede lige banditten :

Art Motorcykel
Mærke SUZUKI
Model 1200CCM
Typebetegnelse GSF1200X GV75A
Registreret 1. gang 01/03-2000
Karosseri type / antal døre 0 døre
Motor Cylindre 1157 cc 72 HK ventiler
Gear / drivkraft / km / /
Ekstraudstyr Vurderingsprisen afhænger af udstyrsniveau og
køretøjets stand

hmmm 72 HK, hmmmm, så må man dag sige jeg har negativt tab i
transmisionen :)

VH
Lars Molnit
Bandit 1200 , SPH siger den har 115,2 bagpå... MC revyen siger der er 98
i motoren, og Told og skat siger den har 72 :) hmmm, hvilken en passer mon
????

Fra : Per Emborg

Dato : 21-07-03 00:00

--
Per Emborg
x112kvik4u@dotcomprik.dk
"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse

> [...]
98
> i motoren, og Told og skat siger den har 72 :) hmmm, hvilken en passer mon

Mon ikke de 72 er KW = 98 hk ? og med en anden potte de 115 hk

Per Emborg

Fra : Moller

Dato : 21-07-03 08:46

> Mon ikke de 72 er KW = 98 hk ? og med en anden potte de 115 hk

potte, jetkit, snorkel fiks osv... jo jo.... men nu havde told og skat
skrevet 72HK og ikke KW, men tjooo, det er nok deromkring...

VH
Lars Molnit
Suzuki GSF 1200 S , med kun ca. 10-12hk mindre en Brutalis på bagen...
:) jo jo, nu skal jeg bare ha fikset den afjedring.

Fra : Lars Hansen

Dato : 21-07-03 00:33

> [...]
> køretøjets stand
>

> hmmm 72 HK, hmmmm, så må man dag sige jeg har negativt tab i

Art Motorcykel
Mærke KAWASAKI
Model 500CCM
Typebetegnelse ER5
Registreret 1. gang 20/02-2001
Karosseri type / antal døre RØRSTEL 0 døre
Motor 2 Cylindre 500 cc 50 HK ventiler
Gear / drivkraft / km 006 / B /
Ekstraudstyr Vurderingsprisen afhænger af udstyrsniveau og
køretøjets stand

min er ikke med, da min er fra `98

Lars Hansen
ER5

Fra : Dennis

Dato : 23-07-03 11:49

"Lars Hansen" <graasten61@get2net.dk> writes:

> [...]
> Motor 2 Cylindre 500 cc 50 HK ventiler
> Gear / drivkraft / km 006 / B /
> Ekstraudstyr Vurderingsprisen afhænger af udstyrsniveau og

Hej

Jeg har også en ER5, lige et hurtigt spørgsmål har du målt dens
tophastighed ???
Jeg har fået min op på 165 km/t, hvor jeg så har fået at vide at den
er droslet siden den ikke kan kører stærkere
Så kunne det jo være rart at hører hvad din evt. kører

Mvh.

Dennis