Suzuki AN125
Fra : Lazy

Dato : 20-07-03 10:36

Hej

Jeg trænger til at få justeret motor på min scooter.
Er det noget man selv kan klare?

Mvh

Lazy

Fra : Hekto

Dato : 20-07-03 12:46

In article <bfdnqu$3kh$1@sunsite.dk>, Lazy says...
> Hej
>
> Jeg trænger til at få justeret motor på min scooter.
> Er det noget man selv kan klare?
>
> Mvh
>
> Lazy

Hvad skal justeres? Er det ikke en 2T'er?
Giv den et nyt tændrør og luftfilter. Har den gået mere end 20-25.000
skal den måske have nye stempelringe også.
Ellers er der ikke behov for justeringer på sådan en. Evt. rens
kaburatoren også.
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi bygge en Pizza-Racer? (en Italo-Freaket Japs'er)
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Lazy

Dato : 20-07-03 13:55

Hej Hekto

Nej du er fejl på den, det er en fire takter

Mvh

Lazy

Fra : Hekto

Dato : 22-07-03 06:41

In article <bfe3h9$vi$1@sunsite.dk>, Lazy says...
> Nej du er fejl på den, det er en fire takter

OK!

For såvidt same kur; men der skal nok også stilles ventiler.
Er de med stilleskruer, kan man salv gøre det; men skal de stilles ved
at man udligner mellemrummet med shims, kan det være lidt bøvlet at
skulle skaffe den rigtige størrelse, og måske nemmere at sende den på
et værksted for den lille operation.