moto grand prix
Fra : Peter Jakobsen

Dato : 20-07-03 07:31

Er der et site på nettet, hvos man kan se lidt om hvor meget cyklerne yder
og vejer, i det hele taget lidt specifikationer på disse ???

--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : MKS - 74

Dato : 20-07-03 08:15

On Sun, 20 Jul 2003 08:30:53 +0200, "Peter Jakobsen"
<pjakob-sletdette-@teliamail.dk> wrote:

>Er der et site på nettet, hvos man kan se lidt om hvor meget cyklerne yder
>og vejer, i det hele taget lidt specifikationer på disse ???

Et hvor du kan se en samlet oversigt kender jeg ikke lige,men for de
enkelte cykler - Ja det er der,de fleste teams har hjemmesider hvor
der er opgivet specs. på cyklerne - _men_ de skal tages med et stort
gran salt f.eks når det kommer til hvor meget cyklerne yder da det
ofte betragtes som fabrikshemmeligheder præcist hvor meget og i det
hele taget er en række tekniske detaljer omgærdet med stort
hemmelighedskræmmeri.....Du kan dog regne med at det ca. ligger på
220-240 hk for f.eks RCV'ens vedkommende.

Her er et par stykker :

http://www.gresiniracing.com/en/bike.html
http://www.hopperracing.com/John_Hopkins_Motorcycle_Racing_Machine.html
http://www.ducati.com/racing/index_motogp.jhtml

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på: