klistermærke?
Fra : Stefan Jørgensen

Dato : 19-07-03 14:03

Hvordan får man egentlig fat i sådan et dfm klistermærke??

MVH Stefan
RF600

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 19-07-03 14:10

> Hvordan får man egentlig fat i sådan et dfm klistermærke??

> MVH Stefan
> RF600
-----------------------
Hmmmm....
Tror ikke at de findes.. :/

Men det er måske noget der skulle arrangeres???
Jeg tror at jeg har adgang til noget grej. Er det noget jeg skal
undersgøge, og eventuelt få en grafiker til at komme med nogle forslag???

Det er bare hvad folk vil bruge dem til? Så skulle det ellers være noget
mere praktiskt som en tankpad eller noget i den stil...

Oliver Bruchhaus.

Fra : Stefan Jørgensen

Dato : 19-07-03 14:20

"Oliver Bruchhaus" <hayabusa@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det er bare hvad folk vil bruge dem til? Så skulle det ellers være noget
> mere praktiskt som en tankpad eller noget i den stil...

Kunne man ikke sætte det på nummerpladen evt... eller ville det se dumt ud..
Jeg har ihvertfald engang set er suzuki med et eller andet form for klister
med dkfritidmc på.

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 19-07-03 14:24

> Kunne man ikke sætte det på nummerpladen evt... eller ville det se dumt ud..
> Jeg har ihvertfald engang set er suzuki med et eller andet form for klister
> med dkfritidmc på.
------------------------------
Ahaaa....

Det er jo nummerplade rammer...
Så ved man jo hvad du mener. Jeg ved ikke om manden der står bag har
flere, men jeg ved at de kostede små 25kr. incl. fragt... -Så det er jo
ikke alverden!

Jeg er sikker på at der er en der an remse en mail adresse frem... -Men
jeg har den ikke lige i nærheden.

Oliver Bruchhaus.

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 19-07-03 14:34

------------BLAHhhh--------------
Kommer til at tænke på de der skygge ting til hjælme der var oppe at vende
på et tidspunkt....
Kunne man mon ikke designe nogle blær' nogen af dem???
Og få dem lavet med vores eget lille logo...
Er der flere der er med på ideen?

Oliver Bruchhaus.

Fra : Freddy Lang

Dato : 19-07-03 14:42

Oliver Bruchhaus wrote:
> [...]
> Så ved man jo hvad du mener. Jeg ved ikke om manden der står bag har
> flere, men jeg ved at de kostede små 25kr. incl. fragt... -Så det er

Den udgave til 25,- var ikke en "rigtig" nummerpladeramme, men i stedet en
plade til at sætte bag nummerpladen. Den "rigtige" nummerpladeramme var vist
en anelse dyrere, og jeg tror faktisk, det var Morten Dahl, der satte dem i
sving. Men vil man ha' lavet sådan een, kan man få det gjort, blandt andet
her: http://www.dintext.dk
Det er et firma i Horsens, som laver lidt af hvert, og altså også
nummerpladerammer. Og ja, også til MC. De koster ifølge deres hjemmeside
110,-

Mvh
Freddy

Fra : Hans L. Baldrian

Dato : 19-07-03 15:43

"Freddy Lang" <freddy.lang@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Den udgave til 25,- var ikke en "rigtig" nummerpladeramme, men i stedet en
> plade til at sætte bag nummerpladen.

Den ikke "rigtige" solgte Martin Poll poll@adslhome.dk

mvh

Hans

Fra : Martin Sørensen

Dato : 19-07-03 19:17

> Den "rigtige"
> nummerpladeramme var vist en anelse dyrere, og jeg tror faktisk, det
> var Morten Dahl, der satte dem i sving.

Den jeg købte var nu godt nok fra Morten Juel og kostede ca. 225,-.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Stefan Jørgensen

Dato : 19-07-03 20:35

"Martin Sørensen" <mos@FJERNlaxity.dk> skrev i en meddelelse

> Den jeg købte var nu godt nok fra Morten Juel og kostede ca. 225,-.
>
> signing off.. Martin Sørensen

Det var da en anelse dyere..

Stefan RF

Fra : Martin Poll

Dato : 19-07-03 15:53

Oliver Bruchhaus wrote:
> [...]
> jo
> ikke alverden!
>
> Jeg er sikker på at der er en der an remse en mail adresse frem...

Hep
Det er mig der har disse (o; dk.fritid.motorcykel til at sætte bag på
nummerpladen.
Jeg har stadig nogle tilbage.
Se på min hjemmeside under skilt

MVH
Martin Poll
www.martinpoll.dk

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 19-07-03 20:58

"Oliver Bruchhaus" <hayabusa@tiscali.dk> wrote in message
> Det er jo nummerplade rammer...
> Så ved man jo hvad du mener.

nej han mener sikkert de små gule klistermærker der blev lavet forrige år
eller der omkring og solgt på mc-messen i herning!!!

de er runde, gule i midten med smiley'en og så står der dkfritidmotorcykel
uden om smily'en!!!

det var lige hvad min hjerne kan huske tilbage
var det racingbabe der lavede dem eller???

-- som ikke var i herning det år
Allan(fzr600us)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209

Fra : Anneli

Dato : 25-07-03 23:14

"Allan Jørgensen" <allan.c.jorgensen@FJERNKOget2net.dk> skrev i en
meddelelse news:KphSa.22383$Kb2.1239480@news010.worldonline.dk...
> de små gule klistermærker der blev lavet forrige år
> de er runde, gule i midten med smiley'en og så står der
>dkfritidmotorcykel uden om smily'en!!!
> var det racingbabe der lavede dem eller???

Jeps, det var RacingBabe der lavede dem. De er rigtig søde, men vær
opmærksom på, at man faktisk ikke må have dem på nummerpladen. Jeg blev
stoppet sidste år, men den flinke betjent lod mig heldigvis slippe for
at betale de 500,-
Tilgengæld lovede jeg at pille det af en dag ved lejlighed ;0)

--
Stor hilsen Anneli
Suzuki LS 650 Savage :0)