Ang. drosselkit til GS500E
Fra : Jonas Madsen

Dato : 19-07-03 13:30

Hej

Er der nogen der ved hvilke metoder der er at benytte, når man ønsker at
drosle en Suzi GS500E ned til 34 Hk? Hvad er prisen og kan man montere
skidtet selv?

På forhånd tak!
Jonas

Fra : Jonas Madsen

Dato : 19-07-03 13:51

Maskinen er fra 1990, hvis det har noget at sige...

Fra : Lasse

Dato : 19-07-03 15:17

Jonas Madsen wrote:

> Maskinen er fra 1990, hvis det har noget at sige...

> "Jonas Madsen" <holdt.madsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

Man sætter en stor "spænskive" ind i indsunungen, som gør at der ikke kan
pasere så meget lugt.
Og nej du kan ikke montere det selv, der skal en eller anden prof.
mekanikker til, ikke fordi det er svært at sætte i men sådan er det bare.
Kittet koster omkring 1200 kr + montering. Da min xs 400 skulle drosles
kostede det 2000 i alt hos KS-motor.
Lasse
TA

Fra : Martin Sørensen

Dato : 19-07-03 19:09

> [...]
> Og nej du kan ikke montere det selv, der skal en eller anden prof.
> mekanikker til, ikke fordi det er svært at sætte i men sådan er det

Nå, jeg kender ellers en der selv har monteret et 34HK's droslingskit på en
GS500. Synshallen var ligeglad med hvem der havde monteret skiverne, de
ville bare se beviset som fulgte med skiverne (papir med reg.nr. skrevet
overalt i baggrunden). Den ville derfor også gå gennem syn selv om skiverne
ikke havde været monteret.

signing off.. Martin Sørensen