Fælles hyggetur i morgen søndag kl 15... h~
Fra : Moller

Dato : 19-07-03 13:29

Heysa,

Som skrevet tidligere blir der en hyggetur i morgen kl 15.

Det starter ude ved DTU bygning 101, og vi tager rundt i det
nordsjællandske.

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S
hmmmm, hvilken en skal jeg køre på i morgen :)

Fra : Moller

Dato : 19-07-03 13:51

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse
> Heysa,
>
> Som skrevet tidligere blir der en hyggetur i morgen kl 15.
>
> Det starter ude ved DTU bygning 101, og vi tager rundt i det
> nordsjællandske.

Det er bagved bygning 101, indgange til S-huset... til dem som er i
tvivl om de er på den rigtige side, kan jeg sige at hvis man kan se en Sort
MZ ETZ 251 på den side man holder, så skal man køre om på den anden side af
bygningen :)

Fra : Richard

Dato : 19-07-03 13:49

Moller wrote:

> [...]
> MZ ETZ 251 på den side man holder, så skal man køre om på den anden side af

Nå, er den nu blevet ophøjet til vartegn for DTU, din 'Z'er
- prøver at komme med.

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade

Fra : Bjørn S

Dato : 19-07-03 14:52

> [...]
>
> Som skrevet tidligere blir der en hyggetur i morgen kl 15.
>
> Det starter ude ved DTU bygning 101, og vi tager rundt i det

Og en nærmere sted eller vejbeskrivelse for os som måske kunne finde på at
dukke op ??

--
/Bjørn - som lover at ikke grave flere huller i år :-/

Fra : Flemming Nyboe

Dato : 19-07-03 19:14

"Bjørn S" <bjosko@REmoVEyahoo.com> wrote in message

> Og en nærmere sted eller vejbeskrivelse for os som måske kunne finde på at
> dukke op ??

DTU bygning 101 indgang E
Anker Engelundsvej 1, Lyngby

Kraks 117:H1

Bjørn - jeg kører også dertil fra Brønshøj. Jeg tanker på JET,
Frederiksundsvej / Tomsgårdsvej kl. 14:40.

Fra : Bjørn S

Dato : 19-07-03 21:09

"Flemming Nyboe" <flemREMOVEming.e@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> DTU bygning 101 indgang E
> Anker Engelundsvej 1, Lyngby
>
> Kraks 117:H1
>
> Bjørn - jeg kører også dertil fra Brønshøj. Jeg tanker på JET,
> Frederiksundsvej / Tomsgårdsvej kl. 14:40.

Fino, så skulle jeg finde frem til begge dele hvis jeg skulle dukke op. Hvis
ikke må i ha en rigtig god tur !!

--
/Bjørn