Lidt sommernats-motorcykelbilleder...
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 19-07-03 12:52

....lagt op her: <http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=256>

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Hans Erik Elley

Dato : 19-07-03 21:02

Hej Aragorn.

hvor er det flotte billeder!
Hvordan har du taget (specielt aften/nat-) billederne?
Med et konventionelt el. dig. kamera?

/Hans Erik :)
www.mcpilots.dk

Aragorn Elessar <aragorn@NOSPAMwelles.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bfbbft$69g$1@sunsite.dk...

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 19-07-03 21:14

"Hans Erik Elley" <hansXerik@mail.dk> wrote in message
> Hej Aragorn.
>
> hvor er det flotte billeder!
> Hvordan har du taget (specielt aften/nat-) billederne?
> [...]

Hej Hans Erik.

Tak for rosen da, det luner altid.

Billederne er taget med et Ricoh RDC-7 digitalkamera på stativ og
efterbehandlet i Paint Shop Pro.
Paint Shop Pro giver ikke meget (- indstillingerne er sat sådan med vilje),
men det giver lige det der ekstra i klarhed og skarphed, der gør at
billederne kommer til at se pæne ud.

Du kan se flere af mine billeder på
<http://www.furnituretiger.dk> - dog kan siden tage nogen tid at loade, jeg
ved ikke helt hvorfor.

Og for nu lige at komme on-topic igen, så synes jeg da at diverse
motorcyklister herinde burde benytte det dejlige sommervejr til at få nuppet
nogle gode billeder af deres skønne maskiner i ferielandet - det er godt nok
med et godt klart billede af mc'en foran garagen eller huset, men det ser nu
altså bedre ud med f.eks. en solnedgang eller en skov i baggrunden, måske en
sø eller lignende? .

Få eventuelt en rejsekammi/ægtefælle/klubkammi til at nuppe et godt billede
af dig, når du kommer fræsende rundt i svinget i et skønt landskab - det
koster godt nok lidt anstrengelser, men det er nu fedt med et godt billede.
Og lad os så se de gode resultater!
Tjek evt. det danske nummer af Bike nr. 7/2003 - juli - for gode ideer og
tips til gode mc-fotos.

Mange glade sommerhilsener

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 19-07-03 21:54

Aragorn Elessar wrote:
> "Hans Erik Elley" <hansXerik@mail.dk> wrote in message

snup

> [...]
> eller huset, men det ser nu altså bedre ud med f.eks. en solnedgang
> eller en skov i baggrunden, måske en sø eller lignende? .

Ok, her er et billede af Fazeren (i det flade) i Luxembourg - turen sidder i
mig endnu, så det er sikkert bare mig der der synes det er dejligt.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=255&pid=2453

--
Arne Lorenzen

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 20-07-03 05:00

"Arne Lorenzen" <alo@nospamesenet.dk> wrote in message

> snup
-snippe-
> Ok, her er et billede af Fazeren (i det flade) i Luxembourg - turen sidder
> mig endnu, så det er sikkert bare mig der der synes det er dejligt.
> [...]

Hej Arne.

Fino billede da.
Det ser da svært behageligt ud - var det en god tur?

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Allan

Dato : 19-07-03 22:47

> [...]
nu
> altså bedre ud med f.eks. en solnedgang eller en skov i baggrunden, måske

Jeg havde lige mit HP 1.3 mill. dig. kamera til 600,- kr. med en tur langs
svendborgsund.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallerypicture.asp?f=19072003122217.ext&m=full

Færgen Helge i baggrunden.

Mvh
Allan Rasmussen

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 20-07-03 05:02

"Allan" <email@erfalsk.dk> wrote in message
-klippe-

> Jeg havde lige mit HP 1.3 mill. dig. kamera til 600,- kr. med en tur langs
> [...]

Hej Allan.

Dejligt område, dejlig cykel, dejligt billede.
Takker for kigget.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Allan

Dato : 20-07-03 20:32

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallerypicture.asp?f=19072003122217.ext&m=full

> Hej Allan.
>
> Dejligt område, dejlig cykel, dejligt billede.
> Takker for kigget.

Det var så lidt og tak for roserne... Det er bestemt en dejlig cykel.
Jag Tror Jag Ælsker Hænd! Sjavle!!!

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 20-07-03 21:59

> [...]
>
> Det var så lidt og tak for roserne... Det er bestemt en dejlig cykel.

Jowjow, de' æ' bå'r dæj'li', mæææn...la' de' no' ett' gå så gal' så'm hie':
<http://www.ihimlen.dk/foto/index.php?gallery=Sjofle&image=pic.jpg>
Godt nok er det en firehjuler det går ud over (- ikke at man fatter det...),
meeen....*grine*

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk