K: gammel Ferm vaskemaskine
Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 20-07-03 21:58

Købes: Jeg vil gerne købe en gammel Ferm Vaskemaskine eller det der ligner
til mit sommerhus.

Dvs: En topbetjent (nej - ikke politi) maskine, hvor man selv kan hælde vand
i med en spand eller slange. Den behøver ikke at kunne varme. Vandet lukkes
manuelt ud v.hj.a slange i bunden af maskinen. Der vaskes med en såkaldt
"vaskestol" i bunden - denne holder tøj og vand i bevægelse. Jo - den er til
strøm.

VH Birgitte

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 20-07-03 22:24

Birgitte Abkjær wrote:
> Købes: Jeg vil gerne købe en gammel Ferm Vaskemaskine eller det
der
> ligner til mit sommerhus.

Dem kan jeg godt huske - min mor havde engang en ude i et
vaskehus

Den holdt over 15 år, men så kunne den heller ikke mere.

Men du er i forkert gruppe, da køb og salg kun må foregå i
markeds-grupperne.

Så prøv i news:dk.marked.privat.hus-og-have i stedet - der er nok
større held.

--

M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 20-07-03 22:25

On Sun, 20 Jul 2003 22:58:10 +0200, "Birgitte Abkjær"
<paogba@oncable.dk> wrote:

<klip>

Køb og salg hører ikke hjemme i denne gruppe, men bedes holdt i de
dertil indrettede dk.marked.*-grupper

I dette tilfælde sandsynligvis dk.marked.privat.hus-og-have

Læs mere om brug af usenet på http://www.usenet.dk

--
Mads Lie Jensen
Mads@gartneriet.dk

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 20-07-03 22:52

Undskyld - det var en svipser - den skulle have været i
dk.marked.privat.bolig.
Det er lidt sent på dagen - lad os nøjes med at være nostalgiske.

VH Birgitte

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 20-07-03 23:03

"Birgitte Abkjær" <paogba@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Undskyld - det var en svipser - den skulle have været i
> dk.marked.privat.bolig.
> Det er lidt sent på dagen - lad os nøjes med at være nostalgiske.
>
> VH Birgitte

Nu går det helt galt - selvfølgelig i marked.privat.hus-og-have. Nu går jeg
i seng.

BA