K.SPRINGVANDSPUMPE STOR!!!
Fra : Lars Skødt Thomsen

Dato : 20-07-03 17:06

HEJ
VI STÅR OG MANGLER EN PUMPE TIL ET" MØLLESTENS SPRINGVAND" DEN KRÆVER EN
PUMPE DER HAR EN STOR VAND GENNEMSTRØMNING!
HILSEN LARS
MAIL:larsthomsen920@msn.com

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 20-07-03 17:52

"Lars Skødt Thomsen" <l.s.thomsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> VI STÅR OG MANGLER EN PUMPE TIL ET" MØLLESTENS SPRINGVAND" DEN KRÆVER EN
> PUMPE DER HAR EN STOR VAND GENNEMSTRØMNING!

Du er i den forkerte gruppe...
Prøv istedet: dk.marked.privat.hus-og-have

Mvh
Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
_____________________________________
This mail was scanned by Norton Antivirus

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 20-07-03 20:23

Lars Skødt Thomsen wrote:
> HEJ
> VI STÅR OG MANGLER EN PUMPE TIL ET" MØLLESTENS SPRINGVAND" DEN KRÆVER
> EN PUMPE DER HAR EN STOR VAND GENNEMSTRØMNING!
> HILSEN LARS

Har du overvejet at købe et tastatur, hvor kabs-lock ikke har sat sig
fast ?

Det kan du sikker finde i news:dk.marked.privat.edb.extern

Jan

Fra : Flemming

Dato : 20-07-03 21:40

> Har du overvejet at købe et tastatur, hvor kabs-lock ikke har sat sig
> fast ?
>
> Det kan du sikker finde i news:dk.marked.privat.edb.extern
>
> Jan

Har du overvejet at gå på engelsk-kursus så du evt. kan stave rigtigt,
og iøvrigt opføre dig ordentligt.

Med venlig hilsen
Flemming

Fra : Hauge

Dato : 20-07-03 22:04

Hejsa

"Flemming" <flemming.kjaer@oncable.dk> wrote in message
> Har du overvejet at gå på engelsk-kursus så du evt. kan stave rigtigt,
> og iøvrigt opføre dig ordentligt.

Ikke for at beklage mig, men din opførsel er værre, da man ikke kommenterer
andres stavning..

/Hauge

Fra : Flemming

Dato : 20-07-03 22:23

"Hauge" <4137394.hauge@spamfree.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Ikke for at beklage mig, men din opførsel er værre, da man ikke
kommenterer
> andres stavning..
>
> /Hauge

Hej

Mit svar var ikke for at kommentere stavning, men min reaktion på et flabet
svar.

Med venlig hilsen
Flemming

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 21-07-03 11:27

Flemming wrote:
> Mit svar var ikke for at kommentere stavning, men min reaktion på et
> flabet svar.

Jeg synes da ikke at der var noget flabet i svaret ?

Ifølge de normale regler for usenet er råben og støj uønsket - og at
skrive med store bogstaver betragtes som at råbe.

Altså går jeg ikke ud fra at det er tilsigtet, men skyldes en fejl på
tastaturet - og så gjorde jeg pænt og høfligt opmærksom på, hvor Lars
kan få et nyt tastatur.

--
M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk