Q:Hvepsebo skal væk
Fra : Jens Lønborg

Dato : 20-07-03 10:07

Hej gruppe
Hvilken gift skal man bruge til at udrydde et hvepsebo, der sidder inde i en
mur? Jeg forestillede mig, at man kunne sprøjte et eller andet stads ind i
flyvehullet, og så proppe det til bagefter. Kan man det?
Jens

Fra : Preben Kristensen

Dato : 20-07-03 10:21

"Jens Lønborg" <loenborg@has.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mur? Jeg forestillede mig, at man kunne sprøjte et eller andet stads ind i
> flyvehullet, og så proppe det til bagefter. Kan man det?

Brug Trinol "Bio Spray". Vent til sidst på aftenen, når der er faldet ro
over hvepsene.
Sprøjt omkring og ind i flyvehullet. Du behøver ikke at proppe det til bag
efter, for
giften virker i flere uger, og alle hvepse der kommer i berøring med det
sprøjtede område
dør med garanti.
Har selv brugt det flere gange med god virkning.

Preben Kristensen
preben@hyggesiden.dk
www.hyggesiden.dk

Fra : jess

Dato : 20-07-03 10:25

eller staldchok og samme fremgangs måde

mvh.

Jess

Fra : Henrik H

Dato : 21-07-03 09:32

Hej, du skal stillen en kop med benzin under indflyvnings hullet, og i løbet
af kort tid, vil de alle forsvinde af sig selv, alle de andre råd, prøvet
jeg sidste år, men benzen virkede : )

(fik råd af en biavler)

mvh
Henrik