Gipsvæg
Fra : Henrik Jensen

Dato : 19-07-03 12:27

Hej

Hvor nødvendigt er det og sætte ameringstape i indvendige hjørner på
en ny gipsvæg, når der skal glasvæv på væggen? Dette samler man jo
alligevel ikke i hjørnerne.

Hvis nu man kunne slippe for lidt spartle/slibe arbejde.

/Henrik

Fra : Philip Oest Møller

Dato : 19-07-03 21:39

> [...]
> alligevel ikke i hjørnerne.
>
> Hvis nu man kunne slippe for lidt spartle/slibe arbejde.

Jeg har ikke oplevet nogen malere gøre det, og når der også skal glasvæv op,
er der også en del malere der helt undlader sparteltape, i pladesamlingerne.

Med træ hilsen

Philip Oest Møller

"Man skal kun bekymre sig om nøjagtigheder,

Unøjagtighederne kommer af sig selv"

Fra : Philip Oest Møller

Dato : 19-07-03 21:45

> [...]
> alligevel ikke i hjørnerne.
>
> Hvis nu man kunne slippe for lidt spartle/slibe arbejde.

Jeg kunne heller ikke finde noget om det hos Gyproc eller Danogips.
Men se evt. selv.

http://www.danogips.dk/index.html
http://www.gyproc.dk/

Fra : Henrik Jensen

Dato : 22-07-03 14:14

On Sat, 19 Jul 2003 22:44:44 +0200, "Philip Oest Møller"
<Philip2022@hotmail.com> wrote:

>Med træ hilsen
>
>Philip Oest Møller

Tak for hjælpen. Jeg tror jeg sparer mig selv for besværet.

/Henrik