Modelbetegnelser på campingvogne
Fra : Uffe Jørgensen

Dato : 19-07-03 20:03

Er der nogen der kan give mig modelbetegnelserne på de helt små campingvogne
fra de forskellige fabrikker m.h.b. at lede efter dem bl.a. i Den Blå Avis?
Evt. hvor jeg kan finde dem.
Er der f.eks. en der heder noget med Safari 280?

Fra : Jens-Peder Rasmussen

Dato : 19-07-03 20:58

"Uffe Jørgensen" <uffe.j@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
campingvogne
> fra de forskellige fabrikker m.h.b. at lede efter dem bl.a. i Den Blå

Du kan evt. lede på disse sider:
http://www.safari-caravan.dk/

http://www.hymer.dk/camping/vogne/touring.html
http://www.hymer.dk/camping/forhandlere.php

http://www.tabbert-caravan.dk/
http://www.campingferie.dk/h3_vogne_til_salg/s/presentation.asp?entityGuid=8
7585&siteGuid=321

> Er der f.eks. en der heder noget med Safari 280?

Ja, f.eks. på denne side:
http://www.safari-caravan.dk/

mvh

Jens-Peder Rasmussen
post@it-entre.dk

"I newsgroups udtaler mig altid som privatperson."

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 20-07-03 21:07

"Uffe Jørgensen" <uffe.j@mail.dk> wrote in message
> [...]
Avis?
> Evt. hvor jeg kan finde dem.
> Er der f.eks. en der heder noget med Safari 280?

Her et link til Safari 280 og 315 - håber du har lidt kendskab til Polsk

http://www.niewiadow.com.pl/index.php?menu=katalog&kat=9

Jesper

GS500E når vejret spiller -
Volvo når det spilder.....