Hvad er forskellen på en Bean og en instan~
Fra : Stefan Kristensen

Dato : 20-07-03 15:24

Hej NG.

Bortset fra deklarationen, hvad er så forskellen på at definere en Bean og
en instans af en klasse i en JSP side?
For mig ser det ud som om, at parametre og metoder tilgås på samme måde? Og
selve klassen kan jo ikke se, om den skal bruges som en instans eller en
Bean?

mvh
Stefan

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 20-07-03 15:35

"Stefan Kristensen" <stk@mad.dk> writes:

> Hej NG.
>
> Bortset fra deklarationen, hvad er så forskellen på at definere en Bean og
> en instans af en klasse i en JSP side?

Groft sagt er en JavaBean en almindelig klasse som implementerer
Serializable og som har getXxxx og setXxxx for alle felter der skal
kunne tilgåes udefra.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk/ravn