spørgsmål til Halime
Fra : Thomas

Dato : 19-07-03 23:27

Er helt ny på Halime - den virker ret lækker og handy.
Har bare to problemer.
En tråd kan i Netscape foldes ud ved blot at klikke på den trekant der i
den øverste posting - så kan man se hele tråden og grafisk se hvem der
har svaret på hviket indlæg. I Halime skal hver enkelt 'undertråd'
foldes ud før end med kan læse det hele. Kan det ændres? Jeg synes jeg
har kigget overalt, men altså....
Når jeg læser postings er de øverste 30 linier noget teknisk noget med
en masse unødig info - kan det ikke forsvinde?

På forhånd stort tak,
Thomas

Fra : David Blangstrup

Dato : 20-07-03 07:55

Thomas <thohei@yahoo.com> wrote:

> [...]
> Når jeg læser postings er de øverste 30 linier noget teknisk noget med
> en masse unødig info - kan det ikke forsvinde?

Først synes man vældigt godt om Halime. Så overvældende alle glitchene
og fejlene en.

--
David Blangstrup
Læs Illustreret Tidende på