Hvem har en DT175 ?
Fra : Morten Juel

Dato : 02-04-01 20:09

Hejsa NG...

Senere på ugen bliver jeg også en offrod, jeg har fundet en der vil bytte
med min 45scooter til en 92'model DT175..
Er den ikke fed nok ?
fortæl fortæl jer som har en.. jeg er jo ved at gå i spåner !

Mvh
Morten
XS400 Seca
*snart* DT175

Fra : Fer

Dato : 02-04-01 21:28

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med min 45scooter til en 92'model DT175..
> Er den ikke fed nok ?
> fortæl fortæl jer som har en.. jeg er jo ved at gå i spåner !

Alt er bedre en en øvert... MEEEN DT175'er... tjae.. den køre fram og
tilbage... er vist ikke så bevendt offroad.. mangler krafter!

mvh Tommy Fer
Yamaha TDR125

Fra : Claus Rittig

Dato : 02-04-01 21:33

"Fer" <fer@cool.dkNOSPAM> skrev i en meddelelse

> Alt er bedre en en øvert... MEEEN DT175'er... tjae.. den køre fram og
> tilbage... er vist ikke så bevendt offroad.. mangler krafter!

Og affjedring.

Rittig

Fra : Morten Juel

Dato : 02-04-01 22:15

Den skal også primert bare være by/vintercykel

Mvh
Morten
XS400 Seca

Fra : Søren L Hansen

Dato : 03-04-01 09:20

Morten Juel <mp@mail1.stofanet.dk> wrote in article
<9aaq2j$p5l$1@sunsite.dk>...

> Den skal også primert bare være by/vintercykel

Du bliver klogere. Efter den første tur gennem en vejgrøft.
--

Søren

Fra : Morten Juel

Dato : 03-04-01 11:02

> Du bliver klogere. Efter den første tur gennem en vejgrøft.
hehe ja det gør jeg jo nok

Mvh
Morten

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 03-04-01 18:17

Som vinter / by -MC er den ok. Prisen taget i betragtning, syntes jeg man
får en god MC. Den må være sjovere end en scooter. Jeg er glad for min. Men
hvis det er til decideret offroad og/eller touring på landevejen, så glem
det.
Det er et godt og billigt transportmiddel til og fra arbejde o.l.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Morten Juel

Dato : 04-04-01 12:49

"Henrik > Som vinter / by -MC er den ok. Prisen taget i betragtning, syntes
> [...]
> det.
> Det er et godt og billigt transportmiddel til og fra arbejde o.l.

det er også mest det den skal, og så måske liiige i en skov af og til

Mvh
Morten

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 05-04-01 18:10

Når du finder en skov man må kører i, hører jeg gerne fra dig. Min har ikke
været offroad endnu.