Skærme
Fijala 3554
Anbefaling af 17" TFT skærm.
Fra : Leon Jessen

Dato : 20-07-03 11:08

Hejsa,

Specs: 17" 1280x768@75Hz
Pris: Omkring kr. 3.500,-
Anvendelse: Primært kontorprogrammer som office og internet.

Hvad ville DU købe?
Jeg synes det er en jungle, så jeg håber på at I vil dele jeres dyrebare
erfaringer

Pft. tak!

--
Mvh. Leon
Mail: email (at) leonjessen (dot) dk

Fra : David T. Metz

Dato : 20-07-03 12:39

Leon Jessen skriblede:
> Hejsa,
>
> Specs: 17" 1280x768@75Hz

Forkert valg af specs. "Hz" giver ikke specielt mening ved TFT. Gå efter
responstid.

> Pris: Omkring kr. 3.500,-
> Anvendelse: Primært kontorprogrammer som office og internet.

Så er det næsten ligemeget. Jeg har selv en Orion, som fås billigt flere
steder. Den er ganske fortrinlig - bare sørg for at købe den et sted med en
rimelig politik for døde pixels.

David

http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923

Fra : Lars

Dato : 22-07-03 11:43

On Sun, 20 Jul 2003 12:08:24 +0200, "Leon Jessen"
<se_min@signatur.ok> wrote:

>Specs: 17" 1280x768@75Hz

Den eneste skærm jeg kan komme i tanke om som opfylder det krav
er Samsung SyncMaster 172W.

>Pris: Omkring kr. 3.500,-

Du får nok svært ved at finde en 17" 16:9 skærm til den pris,
172W ligger i hvert fald på over 5000,-

>Anvendelse: Primært kontorprogrammer som office og internet.
>
>Hvad ville DU købe?

Ikke en 16:9 skærm, men blot en alm. 4:3, så ville det også blive
en hel del nemmere for dig at finde en i det prisleje du har lagt
dig i.

--
Lars,
<http://www.gaarde.org/acronyms/>