Sapphire 9600 pro Ultimate
Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 20-07-03 21:37

Nogen der ved om man kan købe subj. i Danmark, hvis ja, hvor? Jeg ved det
eksisterer, men jeg ved ikke om det er kommet i dk endnu.

Hilsen Simon

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 20-07-03 23:06

"Simon Skarum-Kristoffersen" <simon@skarum.net> wrote in message

> Nogen der ved om man kan købe subj. i Danmark, hvis ja, hvor? Jeg ved det
> eksisterer, men jeg ved ikke om det er kommet i dk endnu.

Hmm, det er da ikke på deres hjemmeside, så det er nok stadigvæk kun i
støbeskeen.

V.h.

Mads

Fra : Zulu

Dato : 21-07-03 11:09

Mads Holmer-Jensen wrote:
> "Simon Skarum-Kristoffersen" <simon@skarum.net> wrote in message

> Hmm, det er da ikke på deres hjemmeside, så det er nok stadigvæk kun i
> støbeskeen.

Hvis du kikker på deres (Sapphires) hjemmeside kan du se at den ikke er
opdateret siden maj..! Nyeste "nyhed" omhandler E3 messen i maj!!
Jeg har kikket på 9800 Pro Ultimate og det jeg har kunnet finde frem til et
at der nok går en måneds tid inden de nye ultimate kort kommer til DK, men
hvis der er nogen som har andre oplysninger er det bare at kommer frem med
dem...

Zulu

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 21-07-03 22:24

"Zulu" <zulu@toughN-O-S-P-A-Mguy.net> wrote in message

> Hvis du kikker på deres (Sapphires) hjemmeside kan du se at den ikke er
> opdateret siden maj..! Nyeste "nyhed" omhandler E3 messen i maj!!

Niks, seneste nyhed er fra 23/6, men bortset fra det, så ser Ultimate
kortene stadigvæk godt og grundigt tildækkede ud på forsiden, så jeg ville
ikke regne med dem foreløbigt.

> Jeg har kikket på 9800 Pro Ultimate og det jeg har kunnet finde frem til
et
> at der nok går en måneds tid inden de nye ultimate kort kommer til DK

I absolut bedste fald. Diverse on-line forhandlere plejer at annoncere
kommende produkter en måneds tid inden de dukker op, så i fald dine kilder
har ret, bør vi se dem i næste uge.

V.h.

Mads

Fra : Zulu

Dato : 21-07-03 22:58

> Niks, seneste nyhed er fra 23/6, men bortset fra det, så ser Ultimate
> kortene stadigvæk godt og grundigt tildækkede ud på forsiden, så jeg ville
> ikke regne med dem foreløbigt.

OK, jeg var måske lidt hurtig der...
Jeg så bare at i artiklen midt på siden øverst, omhandlende de nye Ultimate
versioner, står følgende:
"The long arduous wait is almost over as May is here and the famously
anticipated Electronic Entertainment Exposition (E3)"

Derfor min udtalelse om at de ikke opdaterede deres side, men jeg kan godt
se at artiklerne ude til venstre er nyere... Min fejl

Zulu