Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Bedste driver til radeon 9800 pro?
Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 20-07-03 17:11

Hejsa

Jeg modtager et Hightech HIS Excalibur Radeon 9800 pro her på tirsdag og vil
i den forbindelse høre, hvilken driver der er den bedste og mest stabile
driver til radeon. Har ellers kun kørt nvidia så aner intet om radeon
driver. Så skal vel igang med at uninstalle nvidia driver og i værste
tilfælde, hvis det går helt galt men konflikt en clean xp install, samt
endnu engang ringe til MS og få aktiveret sin XP version.

System hvis det har nogen relation

Antec 430w truepower
Asus P4C800 Delux
P4 2.4 G 533 fsb
Hightech HIS Excalibur Radeon 9800 128 mb ram
4 x 256 mb Kingston HyberX pc2700
2 x 60 gb maxtor diamond 9 + fluid diske
SB Audigy player
Pioneer dvd drev (DVD-A06S/116)
Plextor brænder 48/24/48A IDE

på forhånd tak

Hygge

Dorthe

Fra : J.F.K

Dato : 20-07-03 18:49

ATI Catalyst 3.6 (6.14.10.6368)

--

mvh. John

"Unfortunately, no one can be told what the Matrix is.
You have to see it for yourself"

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 20-07-03 19:38

"J.F.K" <jfk006@hotmail.com> wrote in message
> ATI Catalyst 3.6 (6.14.10.6368)
Jeg siger mange tak :) den vil jeg så prøve på tirsdag, når jeg sætter
kortet i efter jeg har fjernet nvidia driverne.

Hygge

Dorthe

Fra : Flemming Ploug

Dato : 20-07-03 21:50

Prøv evt. osse omega's drivere....virker osse meget godt og stabilt :
http://www.omegacorner.com/

Flemming

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 21-07-03 11:21

"Flemming Ploug" <flemming@elgelogen.dk> wrote in message
> Prøv evt. osse omega's drivere....virker osse meget godt og stabilt :
> http://www.omegacorner.com/
Ja dem bruger jeg pt. til mit nvidia kort, deres drivers til gf serien,
tænkte ikke lige på de også lavede ati drivere.

hygge og tak for hjælpen begge 2 :)

Dorthe

Fra : HKS

Dato : 22-07-03 01:52

"Dorthe Aagaard Nielsen" <angelfire@cyberjunkie.dk> wrote in message
> "Flemming Ploug" <flemming@elgelogen.dk> wrote in message
> Ja dem bruger jeg pt. til mit nvidia kort, deres drivers til gf serien,
> tænkte ikke lige på de også lavede ati drivere.

Bruger osse Omega på mit 9800Pro, kører yderst stabilt.