Sort skærm ved spil
Fra : Saint

Dato : 19-07-03 12:48

Hejsa.

Jeg har et lille problem, når jeg spiller et spil der er krævende så går der
ca. 5-6 minutte "nogle gange 30 sek" så bliver min skærm sort. Så går der
måske 2-3 sekunder så kommer billedet igen. Fortsætter jeg så går skærmen i
sort igen. Sådan bliver den ved. Er der nogle der har et umiddelbart bud på
hvad det kan være. Har selv leget med tanken om at gfx kortet bliver for
varmt eller noget. De skal siges det ikke er oc´et.

Specs.

P4 2.4 NW
Asus TI-4400
768 Pc-2100 Ram.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 19-07-03 13:38

"Saint" <no@thanks.com> crashed Echelon writing

> [...]
> et umiddelbart bud på hvad det kan være. Har selv leget med tanken om
> at gfx kortet bliver for varmt eller noget. De skal siges det ikke er

Har du nogen mulighed for at måle temp. i kabinettet?
Mener at Asus plejer at have en temp probe på deres gfx kort, der kan måles
med software, hvad siger evt. denne?

--
Bjarke Andersen

Fra : Saint

Dato : 20-07-03 07:08

Jeg ved det faktisk ikke. Jeg har haft forskellige temp programmer
installeret men det er sq lidt svært at sige hvilken temperatur der hører
til hvad. Ikke et proggie der med bestemthed siger "dette er gfx kort temp"
osv. Men har til gengæld haft gfx kortet ude af maskinen, taget køleren af,
renset den, kommet nyt kølepasta på "artec silver" Det havde såmænd ikke
nogen effekt overhovedet. Tænker lidt på om det kan være en defekt ram blok
på kortet eller lign. Ellers tak for dit bud =)