Video-in på Asus v3400tnt og XP
Fra : Morten Larsen

Dato : 19-07-03 10:49

Hej

Har nogen her fået video-in til at virke under xp ?

jeg har hentet Live 3400 hos asus.com men de har ikke en
xp-version. Jeg har så prøvet at bruge 98/ME versionen, og
sat kompatilitet til 98, men jeg får en meddelelse ved start:
"Your display card doesn't have a vido decoder.
A video decoder is required for this application to run"
Dette er jo "løgn", for det har kortet, og har virket fint under win98.

Jeg mindes dog at have set denne meddelese under 98 også, men
kan ikke huske hvad jeg gjorde dengang :-/

Jeg bruger seneste xp-driver fra asus som driver.

Kan nogen hjælpe ?