Softwareaktivering
Fra : Kim

Dato : 17-07-03 23:41

Jeg læste lidt om aktiveringen af Tomtom, som er noget
navigationssoftware til PocketPC::

>Second hand TomTom Navigator 2 products are likely to have already
>been activated once or more by the first buyer and the product code
>may therefore no longer be valid. For this reason we advise our
>customers not to purchase TomTom Navigator 2 second hand.
>If you have already purchased a second hand TomTom Navigator 2
>product and cannot activate the software, we suggest you return it to the
seller.

Kan de virkelig bestemme, at jeg ikke må sælge min Tomtom, hvis jeg nu
hellere vil have et andet produkt.
Man er fuldstændig på herrens mark, når man skal købe software.
Det er de færreste steder man kan prøve det "hands on",
man kan ikke returnere det hvis man ikke bryder sig om det,
og nu kan man tilsyneladende heller ikke sælge det igen.
Hvor er vi så henne ??

Mvh, Kim

Fra : Lars

Dato : 19-07-03 10:28

"Kim" <No@mail.dk> wrote in message
> [...]
> man kan ikke returnere det hvis man ikke bryder sig om det,
> og nu kan man tilsyneladende heller ikke sælge det igen.

Ja, som regel kan de godt. Du køber nemlig ikke software, du køber en
BRUGSRET til softwaren, og den kan sælger godt gøre personlig.

/Lars