"Floatin" <pokkersosse6@hotmail.com> skrev:
> JEg har tidligere nævnt denne sag men den løses åbenbart ikke
> sådan lige:
Klag til Forbrugerstyrelsen eller Telestyrelsen.
> NOGEN har tilmeldt mit nr via deres pop-up lort på nettet,
De reklamer har jeg også set. Det er en alt for usikker
tilmeldingsmetode.
> efter
> den første regning (300kr) ringede jeg til dem og sagde at det
> ville jeg ikke have noget med at gøre. derpå lukkede de min
> telefon
Det forstår jeg så ikke. Hvordan kan de lukke din telefon? Havde du
ikke fortsat abonnementet hos TDC?
> og jeg måtte køre 20 km til nærmeste tdc-butik da det er
> der jeg altid har været kunde og også har i sinde at blive. alt er
> godt tror jeg MEN. de har lige sendt en regning til og truer nu
> med inkasso.
>
> JEg skal selvfølgelig betale for mine samtale
Du skal ikke betale noget til Universal Telecom, da du ikke har nogen
aftale med dem.
> Regningen er på 474 kr så den kan jeg vel ikke gå til
> forbrugerklagenævnet med pga bagatel-grænsen. hvad gør jeg så?
Sagen kan være principiel ligesom TBC sagerne så prøv at ring til dem
og forhør dig.
--
Morten
http://miljokemi.dk