Bestemte numre?
Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 18-07-03 18:44

Kære NG

Ved ikke om dette spørgsmål er OT herinde men nu våger jeg lidt pelsen
alligevel.

Jeg har bemærket at nogle folk har numre efter følgende præfix

ABCDABCD, eller noget i den stil, Altså hvor at de første 4 cifre går
igen som de sidste fire cifre. Er der nogle dr ved hvor at man kan være
heldg at finde sådan et nummer henne eller det er et af disse såkaldte
guldnumre som koster askillige tusinde kr på markedet idag?
Flemming Jacobsen
(Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)

Fra : Jimmy

Dato : 18-07-03 20:23

"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> wrote in message
> Kære NG
>
> Ved ikke om dette spørgsmål er OT herinde men nu våger jeg lidt pelsen
> alligevel.
>
> Jeg har bemærket at nogle folk har numre efter følgende præfix

Præfix? Mener du syntaks/struktur?

> [...]
> heldg at finde sådan et nummer henne eller det er et af disse såkaldte
> guldnumre som koster askillige tusinde kr på markedet idag?

De fleste teleselskaber gemmer de bedste numre til videresalg til højere
pris.

Telia skelner mellem Bronze, Sølv og Guld-numre.

Bronze koster typisk 500 og Guld er helt i skoven mht. pris.
Det var *adskillige* tusinde de skulle have for numre der egentligt ikke var
specielt gode, men kan ikke huske beløbet.

Mvh
Jimmy

Fra : Hien

Dato : 18-07-03 21:26

> [...]
> Mvh
> Flemming Jacobsen
> (Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)

Har du penge kan du få, har du ingen kan du gå.. ja det er de såkaldte
"guldnumre". Desværre meget eftertragtet, derfor denne høje pris for disse
nr.

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 18-07-03 22:59

On Fri, 18 Jul 2003 22:25:46 +0200, "Hien" <hien@fjerndette.hien.dk>
wrote:

> [...]
>
>Har du penge kan du få, har du ingen kan du gå.. ja det er de såkaldte
>"guldnumre". Desværre meget eftertragtet, derfor denne høje pris for disse

Nu har jeg været hos både CBB/Telmore og ingen af de 2 har nogle af de
numre ledige længere. Jeg har så haft mailet til Telia, Sonofon,
Debitel, TDC samt Smarttalk for at hører dem af om de har nogle numre
ledige i de serier.

Håber så på at de faktisk vil svare mig på om de har nogle ledige og
hvad de så koster.

Fra : Hjulstad

Dato : 18-07-03 22:33

Jeg har lige skiftet til Telmore, hvilket jeg er yderst til freds med.
Vi skulle skifte 3 telefoner. Jeg søgte lidt på Telmore´s hjemmesider, og
når du vil oprettes, kommer den frem med nogle tilfældige numre. Man kan så
selv søge efter et ledigt nummer. Det lykkedes mig at finde 3 numre lige
efter hinanden, og med 4 ens tal efter hinanden. 61YXXXX1-2-3. Der er var
også mange andre "smarte" numre.

VH
Thjulstad

"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> skrev i en
meddelelse news:25cghv01ocv6uf9494afdv9ia9f9gb8jj1@4ax.com...

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 18-07-03 22:58

On Fri, 18 Jul 2003 23:32:49 +0200, "Hjulstad" <thjulstad@sol.dk> wrote:

> [...]
>efter hinanden, og med 4 ens tal efter hinanden. 61YXXXX1-2-3. Der er var

Det jeg leder efter er noget i stil med: AB CD AB CD

Fra : Betahelix

Dato : 18-07-03 23:39

læste engang om en der fik 28282828 af telia...
fordi en forhandler havde koksede i det...

heheheheh
nice nummer

ps... citat er fjernet efter at moralens hersker har brokket sig.....

Fra : Christian Poulsen

Dato : 18-07-03 23:50

> læste engang om en der fik 28282828 af telia...
> fordi en forhandler havde koksede i det...

Det er nok ikke helt forkert. Var det BIBO-transport?

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 19-07-03 09:53

On Sat, 19 Jul 2003 00:38:59 +0200, "Betahelix" <rkarmark@(no
spam)hotmail.com> wrote:

>læste engang om en der fik 28282828 af telia...
>fordi en forhandler havde koksede i det...
>
>heheheheh
>nice nummer

Ok, men så specielt behøves det dog ikke at være *G* kan fint nøjes med
at de fire første og sidste cifre er de samme.

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 19-07-03 12:26

On Fri, 18 Jul 2003 19:43:52 +0200, "Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam
Frabedes]@tnfs.dk> wrote:

> [...]
>heldg at finde sådan et nummer henne eller det er et af disse såkaldte
>guldnumre som koster askillige tusinde kr på markedet idag?

Jeg har har her idag haft kontakt med følgende Teleselskaber der ikke
kunne hjælpe mig da de ikke kunne søge på de numre, eller på anden måde
var ude af stand til at hjælpe hvilket jeg egt finder rimeligt dårligt.

TDC/Teledanmark
Sonofon
Orange
CBB Mobil
Telmore
Debitel

Det skal dog lige siges at min kontakt til Telmore og CBB begrænser sig
til at jeg har forsøgt mig med at bruge deres online tilmeldingsformular
og der ved brug af denne ikke var nogle brugbare numre.

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 19-07-03 14:21

> [...]
> heldg at finde sådan et nummer henne eller det er et af disse såkaldte
> guldnumre som koster askillige tusinde kr på markedet idag?

Da jeg skulle have mobil for ca. 5 måneder siden, stod jeg og bladrede lidt
i en kasse med omkring 20 numre i nede hos sonofon og fandt xx yx x(x-1) yx.
Ikke et nummer som jeg tror de kunne sælge, men et dejligt let nummer for
mig. Så man kan bare være heldig.

mvh Frank
PS: Nummeret er selvfølgelig til salg for overpris

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 19-07-03 15:14

> [...]
>Ikke et nummer som jeg tror de kunne sælge, men et dejligt let nummer for

Har da også fundet et godt CBB nummer som er ved at blive flyttet til
telmore, men ville sqi gerne have et af de der ABCD ABCD numre