Batteritider...
Fra : Jean

Dato : 17-07-03 08:56

Ja, vi er nogen, der har vist det længe, men jeg vidste ikke det var så
galt...

Personligt har jeg haft 3 Nokia-telefoner... de batterier var meget dårlige
og kunne ikke tåle den mindste "klatladning" (man lader lidt af gangen). Nu
har jeg en Siemens M50, den holder strømmen længe og batteriet virker mere
stabilt.

Min har haft det samme Siemens batteri i hans Siemens M25 i 4 år... den er
røget i laderen hver aften i de 4 år, uanset hvor meget strøm, der var på...
og det batteri er først gået død nu.

Så hvis man bare ser på batteri-kvaliteten, så synes jeg personligt at
Siemens er klart at foretrække fremfor Nokia.

Uddrag af artiklen:
"Sony Ericsson er klassens slemme dreng, der overdriver sine batteritider
med 775 procent."

Hele Artiklen:
http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=19889

Mvh Jean

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 17-07-03 20:26

"Jean" <ask@me.dk> skrev i melding
> [...]
>
> Uddrag af artiklen:
> "Sony Ericsson er klassens slemme dreng, der overdriver sine batteritider

Et interessant innpill innen et emne hvor diskusjonene dukker opp ved jevne
mellomrom. Lading, taletid, standbytid, produsentens data, testernes data,
konsumentenes erfaringer, osv, osv.

Lest med stor interesse. Takk!

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : Kim Simonsen

Dato : 18-07-03 10:37

"Jean" <ask@me.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Uddrag af artiklen:
> "Sony Ericsson er klassens slemme dreng, der overdriver sine batteritider

Hmm.. Mærkeligt!
Så lige derinde, at "rekorden" vist var 1 time og 18 minutter..
Her forleden snakkede jeg da 1 time og 46 minutter (Altså på Én gang...) i
min Sony-Ericsson,
(Som desuden er en T600, dejlig telefon!

Med Venlig Hilsen Kim

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 18-07-03 18:03

"Kim Simonsen" <Kes@post.cybercity.dk> skrev i melding

> [...]
> min Sony-Ericsson,
> (Som desuden er en T600, dejlig telefon!

Ja, det er den, men den mangler dessverre GPRS. Dumt av SE å ikke utstyre
den med GPRS, når de skulle "oppgradere" T66 til T600. Ellers hadde jeg også
hatt en T600 i dag...

Mvh

Thorolv Valentinsen