WAP side fejler
Fra : Ivar Madsen

Dato : 17-07-03 06:25

Er der nogen der kan hente artiklerne fra wap.computerworld.dk?
Jeg kan kun få overskrifterne, når jeg så forsøger at hente en
artikkel, så failer den

Har en T68i, hvis det er af betydning her,,,

Ivar Madsen

Der søger et link til gratis satalitbiler med hurtig opdatering efter
bildet er taget,,,

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 17-07-03 06:41

Ivar Madsen <news-@milli.dk> wrote in

> Er der nogen der kan hente artiklerne fra wap.computerworld.dk?
> Jeg kan kun få overskrifterne, når jeg så forsøger at hente en
> artikkel, så failer den

Virker fint her.

> Har en T68i, hvis det er af betydning her,,,

Siemens C55.

Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898

Fra : Ukendt

Dato : 17-07-03 10:28

"Ivar Madsen" <news-@milli.dk> wrote in message
> Er der nogen der kan hente artiklerne fra wap.computerworld.dk?
> Jeg kan kun få overskrifterne, når jeg så forsøger at hente en
> artikkel, så failer den
>
> Har en T68i, hvis det er af betydning her,,,

Jeg kan heller ikke se artiklerne, får blot beskeden "Your request for a
service could not be fulfilled......"

Har en R600.

/Henrik

Fra : Karin Hansen

Dato : 17-07-03 11:51

"HRO >" <<not supplied> wrote in message news:3f166c19$1@news.wineasy.se...
> "Ivar Madsen" <news-@milli.dk> wrote in message
> >
> Jeg kan heller ikke se artiklerne, får blot beskeden "Your request for a
> service could not be fulfilled......"
> Har en R600.

Jeg har lige prøvet uden problemer på T610.
--
Mvh. Karin
"fjerndette" fra min mailadresse

Fra : Mads

Dato : 17-07-03 18:13

"HRO >" <<not supplied> skrev i en meddelelse
> "Ivar Madsen" <news-@milli.dk> wrote in message

> Jeg kan heller ikke se artiklerne, får blot beskeden "Your request for a
> [...]
Samme her har en SE t200

Hilsen Mads !

Fra : Ebbe

Dato : 17-07-03 12:19

Ivar Madsen wrote:
> Er der nogen der kan hente artiklerne fra wap.computerworld.dk?
> Jeg kan kun få overskrifterne, når jeg så forsøger at hente en
> artikkel, så failer den
>
> Har en T68i, hvis det er af betydning her,,,

Hmmm. Nogen kan jeg. Andre kan jeg ikke... Har en N3650

Ebbe

Fra : Jan vilhelmsen

Dato : 17-07-03 13:14

Kan ikke på min t310

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 17-07-03 15:36

Ivar Madsen skrev:

> Er der nogen der kan hente artiklerne fra wap.computerworld.dk?
> Jeg kan kun få overskrifterne, når jeg så forsøger at hente en
> artikkel, så failer den
>
> Har en T68i, hvis det er af betydning her,,,

Jeg kan kommer ind på siden... men ikke se nyhederne "ukendt svar" (Nokia
6610)
--
Mvh. Peter.