Ulemper ved Telmore ?
Fra : JE

Dato : 16-07-03 21:42

For mig (p.t. TDC-mobil-kunde) at se, er Telmore det eneste rigtige
teleselskab,
med 0 kroner i abonnement, lav minutpris og god dækning (hvorfor jeg har
tænkt
mig at skifte til Telmore ...).

ELLER HVA' ???

Er der noget jeg overser?
Hvilke ulemper er der ved Telmore ?

Fra : Henning......

Dato : 16-07-03 21:51

For mig at se er der ingen ulemper med mindre man ikke har internet eller
ikke har mulighed for at komme på internet?

Det er simpelthen PERFEKT!!

Mvh Mick

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 16-07-03 21:57

"Henning......" <ask@me.com> writes:
> For mig at se er der ingen ulemper med mindre man ikke har internet eller
> ikke har mulighed for at komme på internet?

Det er nu ikke så slemt - jeg har tilmeldt mine forældre til Telmore
med deres Dankort og automatisk tank-op. Så burde internet-adgang
ikke være så kritisk.
--
Lars Balker Rasmussen Consult::Perl

Fra : Martin San.

Dato : 16-07-03 21:52

JE wrote:
> [...]
> teleselskab,
> med 0 kroner i abonnement, lav minutpris og god dækning (hvorfor jeg

Samme grund, dengang jeg skiftede (dog fra Sonofon Variant).

> ELLER HVA' ???
> Er der noget jeg overser?
> Hvilke ulemper er der ved Telmore ?

Jeg har ikke oplevet ulemper. Det kræver dog at du opfylder taletid - noget
man lige skal vænne sig til, når man ikke har været vant til det før! Jeg
glemte at holde øje med resterende taletid de første 2 måneder...

MVH Martin

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 16-07-03 22:01

"Martin San." <feedback56@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> man lige skal vænne sig til, når man ikke har været vant til det før! Jeg
> glemte at holde øje med resterende taletid de første 2 måneder...

Eller melder dig til autooptankning. De 2 kroner vil jeg godt give for at
undgå at skulle holde øje med det...

Telmore er bare perfekt - det skal være rigtigt meget billigere før jeg gad
skifte.

--
/Steen
Fjern alt til og med sidste underscore i email.

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 16-07-03 22:03

>Jeg har ikke oplevet ulemper. Det kræver dog at du opfylder taletid - noget
>man lige skal vænne sig til, når man ikke har været vant til det før! Jeg
>glemte at holde øje med resterende taletid de første 2 måneder...

Holde øje med det?, der dumper en email ind i min postkasse når at eks
kæresten mobil er nået til under 50 kr samt når at den er gået i minus.
Flemming Jacobsen
(Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 16-07-03 22:09

> Holde øje med det?, der dumper en email ind i min postkasse når at eks
> kæresten mobil er nået til under 50 kr samt når at den er gået i minus.

Same here + at jeg modtager en SMS...

// Troels

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 16-07-03 22:39

On Wed, 16 Jul 2003 23:09:06 +0200, "Troels [around 9000]"
<puttitat@adslhome.dk> wrote:

>Same here + at jeg modtager en SMS...

i begge tilfælde?, i det tilfælde skal man jo ikke holde øje med noget
som helst da man jo faktisk får smidt informationen i nakken.

Fra : BorreBoy

Dato : 17-07-03 07:18

"JE" <janelne@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> teleselskab,
> med 0 kroner i abonnement, lav minutpris og god dækning (hvorfor jeg har

Ikke andet end du reelt set stadig er TDC-kunde... Ellers er det det
perfekt.

Fra : Claus Smith

Dato : 17-07-03 07:27

Jeg har kun gode ting at sige om Telmore, som kunde nu på andet år, så dem
kan du trygt vælge.

Claus Smith

Fra : Joergen Ramskov

Dato : 17-07-03 08:01

JE wrote:

> ELLER HVA' ???
>
> Er der noget jeg overser?
> Hvilke ulemper er der ved Telmore ?

Der er mange der er glade for Telmore, mig inklusiv. Har mange venner
og familie der er skiftet til Telmore og jeg har endnu ikke hørt om
nogen der er utilfredse.

Det eneste "problem" er at alt foregår over deres hjemmeside. Det er
grunden til at feks. min far og mor ikke har Telmore. Han foretrækker
en god gammeldags papir faktura :) Derudover så har de en ret dårlig
internetforbindelse.

Problemet er nu heller ikke så stort for dem - hans mobiludgifter er
ret små uanset hvad, så jeg har ikke brugt tid på at flytte ham til
Telmore.

--
Joergen Ramskov
Jabber ID: Pointwood[AT]jabber.shd.dk

Fra : Betahelix

Dato : 17-07-03 08:57

DAMN... det er de samme spørgsmål HELE tiden...

hvorfor kan du dog ikke læse nogle af de andre indlæg... der er utrolig
mange indlæg omkring det her spørgsmål....

Fra : KGB

Dato : 17-07-03 19:28

"JE" <janelne@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> ELLER HVA' ???

Alt afh. af forbrug kan man godt finde billigere mobilselskaber. Men så skal
man kende sit forbrug.
--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 18-07-03 00:48

> [...]
> teleselskab,
> med 0 kroner i abonnement, lav minutpris og god dækning (hvorfor jeg har

INGEN

Altså lige ud over at mobiltelefoni bliver endnu mere vanedandende end det
er i forvejen.
Jeg er selv Telmorekunde og jeg akter på intet tidspunkt at skifte. Det er
simpelthen det rigtige
net til de rigtige priser og ingen bullshit overhovedet.

er meget tilfreds.

Steven.

--
Motorola Flare, Nokia 2110i, Alcatel One Touch Easy HF, Alcatel One Touch
Com, Nokia 9000, Nokia 9110 og nu Nokia 7650.

Fra : Christian Poulsen

Dato : 18-07-03 08:24

> Er der noget jeg overser?
> Hvilke ulemper er der ved Telmore ?

Som sådan også godt tilfreds med Telmore. Dog kom jeg i tanke om igår,
at jeg savner funktionen konferencekald. Ville ikke have i mod at betale
et lille mer-beløb om måneden for den funktion.