Giver det her mening?
Fra : Morten Holm

Dato : 16-07-03 17:05

Taget fra www.webwebweb.dk

WebWebWeb Unlock startede fordi, at jeg finder det underligt, at man kan
købe en Nokia 3510i til 1,00 kroner, når den koster 1.800,00 kroner .

Hmm, nu er det bare jeg tænker: Et lidt dumt grundlag for at starte en
"Web-Butik"...
Man kan jo ikke købe en 3510i til en krone, Hvis den koster 1800 kr..
Er det bare mig som er på vildspor?

Hilsen
Morten Holm
Miniholm@hotmail.com

Fra : Ukendt

Dato : 16-07-03 17:37

"Morten Holm" <Miniholm@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> "Web-Butik"...
> Man kan jo ikke købe en 3510i til en krone, Hvis den koster 1800 kr..

Det er nok bare Martin / Nicolaj / Børge / Hugo eller hvad han nu end kalder
sig, der er på vildspor.

Han mener nok; at man kan nogen gange købe mobiltelefonA til billigere penge
med abonnement, lade være med at bruge abonnementet og sige det op efter 6
måneder, end at købe mobiltelefonA uden abonnement og simlås.

Mvh
FB
--
Er du ny på usenet? Så læs lidt på www.usenet.dk