UT landekode.
Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 18-07-03 14:35

Efter at jeg har skiftet til Universal Telecom står der +46 foran mit
nummer istedet for +45 der jo er danmarks landekode. Dette bevirker at folk
der besvarer et opkald jeg har lavet til deres mobil, ringer til mit nummer
med +46 foran, hvilket bliver et nummer i sverige.
Jeg har lagt mærke til at min søster der også har UT også står med +46
foran. Er det alle UT-kunder der har det foran? Og hvad kan man gøre?

--
Rune D. Jørgensen

Fra : jh

Dato : 20-07-03 09:36

"Rune D. Jørgensen" <RUNE_dahl@hotmailREMOVE_THIS.com> wrote in message
> [...]
> Jeg har lagt mærke til at min søster der også har UT også står med +46
> foran. Er det alle UT-kunder der har det foran? Og hvad kan man gøre?

Umiddelbart lyder det unormalt, idet det der normalt sker hvis man har anden
udbyder end TDC, er at man får automatisk får tilføjet en
operatørforvalgskode (UTs er 1029) hver gang man ringer fra sin telefon,
således samtalen faktureres via UT.
Jeg vil derfor, umiddelbart, tro at det er den/de mobiltelefoner du ringer
til der tilføjer landekoden. Hvis dette ikke er tilfældet så prøv at
kontakte UT
(http://www.uvtc.com/timepiece/denmark/faq/private_faq.asp?jezik=danish)
_________________
Med venlig hilsen
Jakob Houkjær

Me represento solamente

Fra : N/A

Dato : 20-07-03 22:47

Fra : Pongo

Dato : 20-07-03 22:47

Pongo wrote:
> [...]

Det lyder som om at UT sender opkaldene via Sverige. Jeg vil gætte på at
det gælder alle kunder, men muligvis ikke mod alle numre. Måske er det
kun når du ringer til mobil-telefoner.
Det er en fejl UT skal rette.
/Klaus