? ang. ADSL skille-filter.
Fra : Bo Andersen

Dato : 18-07-03 10:11

Kunne ikke finde en gruppe der matcher bedre....

Har et Siemens ADSL skille-filter.
Iflg. mine papirer skal alle telefoner udgå fra "ryggen" af det Hermafrodite
stik
der sidder i stikdåsen.
Kan man ikke sætte den til "Phone" i skille filteret istedet. Det ville være
meget bedre for mig. Har kun en telefon og en nummerviser.
-Bo-

Fra : Michael Jensen

Dato : 18-07-03 11:40

"Bo Andersen" <qwertydotcom@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
være
> meget bedre for mig. Har kun en telefon og en nummerviser.

Hej Bo!

Du kan sagtens bare tilslutte din telefon i det RJ-11 stik der er i dit ADSL
skillefilter. Jeg benytter mig selv af dette, og har ikke oplevet nogle
problemer med det overhovedet. Lyden er lige så klar og ren som hvis man
blot tilslutter sin telefon i "rtggen" af hermafrodite stikket.

Michael Jensen

Slet "fjerndette" ved henvendelse på e-mail

Fra : Kent Glerup

Dato : 18-07-03 15:17

"Michael Jensen" <mij@FJERNDETTEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> problemer med det overhovedet. Lyden er lige så klar og ren som hvis man
> blot tilslutter sin telefon i "rtggen" af hermafrodite stikket.

Det er også den samme forbindelse!

MVH
Kent Glerup

Fra : Bo Andersen

Dato : 18-07-03 16:14

> ADSL
>
> Det er også den samme forbindelse!

Fint nok, det er alt jeg behøver at vide. Tak for det.
-Bo-