Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Beocom 6000
Fra : Ukendt

Dato : 16-07-03 21:50

Hej NG,

Det er _muligt_ min søgen efter trådløs telefon lander på en Boecom 6000.
Dog er jeg lidt bekymret for denne artikel:
http://home.worldonline.dk/bba/cordless/beo6000.htm

Er der nogen Beocom ejere som kan be- eller afkræfte denne "en-vejs
kommunikation"?

--
TH
Pffmppppmppffpmmpp fmpmfpmpp mpmppfmfm

Fra : Søren Blom

Dato : 17-07-03 15:07

"TH" <th_at_cogito.greatdanedk> skrev

> Det er _muligt_ min søgen efter trådløs telefon lander på en Boecom 6000.
> Dog er jeg lidt bekymret for denne artikel:
> http://home.worldonline.dk/bba/cordless/beo6000.htm

Har læst hvad der står på
http://home.worldonline.dk/bba/cordless/beo6000.htm men ved ikke rigtig hvad
jeg skal sige/mene om det.

Her i huset har vi flere Beo6000 som fungere fint og de har alle en
uovertruffen lyd og modtage forhold, uanset hvor vi er, det længst væk vi
har oplevet at have forbindelse imellem håndsæt og basestastion er godt 100
meter i bebygget område.
Det er da rigtigt, at når man tager telefonen, går der måske et halvt sekund
inden at man kan begynde at snakke, men betragter det, "at sådan er det
bare", men noget man lige skal vende sig til. Men hensyn til at snakke i
munden på hinanden, så er det ikke særlig pænt at gøre det *SS*, men ingen
problemer med de håndsæt vi har. Kan kun anbefale telefonen.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Kent Glerup

Dato : 17-07-03 16:45

"TH" <th_at_cogito.greatdanedk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://home.worldonline.dk/bba/cordless/beo6000.htm
>
> Er der nogen Beocom ejere som kan be- eller afkræfte denne "en-vejs

Som Søren har skrevet, har jeg også læst artiklen.

Jeg har ikke så meget erfaring med Beocom 6000 (kun hvad jeg har hørt fra
kunder/venner), men jeg hører faktisk aldrig om utilfredshed.

Det er en telefon der er meget rost for sin lydkvalitet. Efter min mening er
den et lille trin højere oppe lydmæssigt end Kirk Sonate (hvilket man også
betaler for...).

Efter min personlige mening, er den sammen med Beocom 4, den lydmæssigt
bedste DECT-telefon.

MVH
Kent Glerup

Fra : Ukendt