TDC operatørpræfiks?
Fra : Rasmus O.

Dato : 14-07-03 22:35

Hej NG,
Jeg overvejer at bruge Universal Telecom (har TDC) med fast
operatørvalg, vil beholde TDC internet tlfnr.: 16110.
Hvilket operatørpræfiks skal jeg bruge "før" 16110?

MVH
Rasmus O.

Fra : Thomas Jensen

Dato : 15-07-03 00:24

Hvis du vælger fast operatørvalg kan du ikke bruge TDC mere - sådan har det
i hvert tilfælde været tidligere.

Mvh
TKJ

Fra : Peter Hansen

Dato : 15-07-03 08:11

.... Men hvis du kunne, skulle der ikke bruges præfix. Ligesom 112, der skal
virke fra alle operatører uden præfix.

Fra : Lars Christensen

Dato : 15-07-03 11:43

On Tue, 15 Jul 2003 01:24:14 +0200, "Thomas Jensen"
<tkjREMOOOOOVE@tdc-broadband.dk> wrote:

>Hvis du vælger fast operatørvalg kan du ikke bruge TDC mere - sådan har det
>i hvert tilfælde været tidligere.

Og det kan man stadig ikke. TDC har ret til at vælge at man ikke kan
være kunde hos dem.

--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved if they had known to 'Duck and Cover'

Fra : jh

Dato : 15-07-03 12:46

"Lars Christensen" <spamtrap@zunzhine.dk> wrote in message

> Og det kan man stadig ikke. TDC har ret til at vælge at man ikke kan
> være kunde hos dem.

Der ER samtrafikaftale mellem Universal Telecom og TDC mht. TDCs
internetopkaldsnr. 16110. (Der er dog ikke samtrafikaftale hvis man anvender
16101).

En anden sag er så at pga. en eller anden fejl hos UT kan UT-kunder IKKE
benytte 16110 i øjeblikket)

Fra : Rasmus O.

Dato : 15-07-03 17:45

Mange tak for alle de svar der er kommet (indtil nu!).
Selvom de ikke er særligt opmundrende...

MVH
Rasmus O.